{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
815 visninger | Oprettet:

Hvad er så den underligste film i har set? :b {{forumTopicSubject}}

Ja, blev helt inspireret af mig selv, ved at spørger jer hvad den 'dårligste' film var..

Så her kommer det så..: Hvad er den hidtil underligste film i har set?

Er personligt helt vildt med underlige film uden den heelt store mening, hvor man sidder dem den der "What the fuck just happened?" til sidst. Nogengange til det selvfølgelig blive lidt for meget af det gode.. Men stadig!

Lad mig starte:
Igår aftens faldt jeg tilfældig ind i en film på kanal 6, som hedder Dreamcatcher fra 2003. Ved ikke om nogen har set den?
Kom ind på et okay spændende tidspunkt.. Og jeg så videre, but then things started to get weird...
Den handlede åbenbart om rumvæsner, der kom ud af folks, røve? Ja, den skal ses før man kan følge mig her.. smiley
Den fortsatte med at være sådan lidt halv skør. Men den var nu okay smiley

Så en film med Robert Downey jr. der hedder The Singing Detective fra 2003 (ja, 2003 var vist det underlige år)
Ligeså meget som jeg elsker den film, ligeså meget er jeg bare totalt lost når jeg ser den.. Har aldrig helt fattet den.
Den slutter ret underligt, sådan ud i luften. Så men sidder virkelig med et underligt udtryk når den slutter smiley

Donnie Darko! Min ynglingsfilm, men virkelig spøjs. Den kan ikke forklares, den skal ses!

Lige et par stykker fra mig!
Fortæl jeres underlige film oplevelser! smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad er så den underligste film i har set? :b
  • #1   10. mar 2013 Vil du se min smukke navle?
    Så den sammen med medielinjen en dag i skolen, da vi skulle se hvordan det kunne foregå på en linjetur. Synes godt nok den var mærkelig!

• #2   10. mar 2013 Hahah! Da jeg læste den første linje^^
    Bare den title siger vist det hele smiley

• #3   10. mar 2013 Hm... underlige film... jamen dem har jeg helt sikkert set flere af gennem årene, men når jeg så skal sidde her og remse op?? Så er det svært... smiley

De første to film, jeg kommer i tanke om, er danske; "De Grønne Slagtere" og "Fuchsvansen"... har nogen set dem?? De er ikke dårlige som sådan; faktisk er de ganske morsomme på en surrealistisk måde, men underlige er de altså. smiley

"Fear & Loathing in Las Vegas" er også underlig, selv om jeg godt kan lide den... og "Dogma"...

Og "Hitchhikers Guide To The Galaxy...

Okay, jeg kunne faktisk komme i tanke om flere, end jeg troede. Og der er helt sikkert flere underlige... "The Telephone", blandt andet, om en kvinde, som taler i telefon (hun er psykisk syg - der er ingen i telefonen) hele filmen igennem og "T-Rex"...

• #4   10. mar 2013 tror den hedder jumpers - egentlig en mega fed film, men utrolig forvirrende! måske fordi jeg ikke rigtig fik starten med af den smiley

og så havde jeg VIRKELIG den der.. "what the fuck just happened???" følelse, da jeg forlod biografen efter at have set breaking dawn part 2.. den twist der, med kampen... what the fuck altså! smiley

• #5   10. mar 2013 og "the tourist" havde også nogle twist hvor jeg også sad sådan lidt "whaaat" til smiley

• #6   10. mar 2013 og shutter island!

men det er ikke sådan nogle film der egentlig ér mærkelige.. det er mere film der får en til at tænke, og tænke "Hvorfor så jeg ikke dén komme?!"

• #7   10. mar 2013 CTA: Handler den film (jumper) om en dreng/mandder kan teleportere sig rund omkring, hvor der så er et slags politi efter dem? smiley For det er en mega fed film!

• #8   10. mar 2013 Fun: Ja, noget i den stil smiley og til at starte med tror han at han er den eneste, men finder så ud af at han ikke er - og så finder han senere ud af at hans mor er en af de der der jagter "hans slags" og det var derfor hun forlod ham og faren da han fyldte 5 eller sådan noget smiley

• #9   10. mar 2013 Åhh, jeg elsker Shutter Island! Første gang jeg sådan, sad jeg virkelig også bare "Nå, det var uventet!"
    Det er rigtig en film der skal tænkes over smiley

Og Inception. Den fandt jeg ret forvirrende.. Den var rigtig god og spændende, så man sad helt ude på kanten af stolen. Men det blev lidt for meget, med en drøm, inde i en drøm, inde i en drøm, inde i en drøm også lige inde i en drøm igen..
    Kæden hoppede sgu af for mig tilsidst x)

• #10   10. mar 2013 Jamen så snakker vi om den samme Jumper film smiley

• #11   10. mar 2013 hmm devil syns jeg er underlig altså djævlen handler det om ;D jeg syns også land of the dead er underlig zombier der kan tænke smiley men ellers ik andre smiley

• #12   10. mar 2013 Har altid gerne ville se Inception også.. men har aldrig fået taget mig sammen til at købe eller leje den smiley

• #13   10. mar 2013 Prometheus klart. Den er så mærkelig og syg på en forvirrende måde. Var så tæt på at forlade biografen da jeg så den. Og hver gang jeg tænker på den bliver jeg bare sådan, "What? Who?"...

• #14   10. mar 2013 Har ikke selv set Prometheus, men har hørt at flere har det samme problem med den, haha smiley

• #15   10. mar 2013 Ej den var så mærkelig... Jeg så halvdelen af den igennem mine hænder, og fatter stadig ikke rigtig handlingen... smiley

• #16   11. mar 2013 Filmen Fuchsvansen, som Louise Lundbøg H snakker om..... den er satme mærkelig, men jeg synes heller ikke den er særlig god, hvorimod "De Grønne Slagtere" er super sjov og od, selvom den er sær.
    "Adams Æbler" er da heller ikke sådan heeeeelt realistisk og noget underlig, men den er også bare super sjov. smiley

• #17   11. mar 2013 Er enig i Adams Æbler og Inception. SKØNNE film, men særdeles underlige!
    Derudover:
    Flyvende Farmor! Det må simpelthen være det mærkeligste, dårligste, særeste og mest dødsyge jeg nogensinde har set smiley

• #18   11. mar 2013 Elsker - Elsker ikke - fransk film, som er godt underlig, som de fleste franske film nu engang er smiley
    En kortfilm der hedder Eau d'Vie, eller Livets Vand. Meget sær, men samtidig virkelig fed!
    Fear and Loathing in Las Vegas, som en anden nævner. Den er ok sær, men hey, Johnny Depp er med smiley
    Drag me to Hell - jeg synes den er sær og sjov, men skulle eftersigende være en gyser smiley
    Eternal Sunshine of a Spotless Mind - Dén skulle jeg lige se to gange før jeg helt forstod handlingen, men ellers også en utroligt god film!
    Mozart and the Whale - Jeg kan knap nok opsummere handlingen, men igen; rigtig god film! Nok den bedste kærlighedsfilm længe!

• #19   11. mar 2013 The imaginarium of Doctor Parnassus måtte jeg simpelthen opgive inden jeg havde set den færdig.. Den havde måske nok potentiale til at blive god, men jeg kunne bare ikke forstå den og det irriterede mig for vildt smiley

The Brothers Grimm synes jeg både var ekstremt mærkelig og i øvrigt ret dårlig.

• #20   11. mar 2013 The Brothers Grimm ved jeg der er mange der virkelig ikke kan lide, men jeg synes nu den var okay smiley
    Men jo, helt normal er den sgu ikke.. Fatter heller ikke heelt handlingen (trods jeg har set den en del gange) , hahah x)

• #21   11. mar 2013 Katinka - Ej, The Imaginarium of Doctor Parnassus er genial! smiley Den er virkelig god, lidt langt ude, men helt vildt fed! smiley

• #22   11. mar 2013 White Lies: Jeg har lidt en tendens til at blive meget irriteret og derfor ikke gide at se mere, hvis filmen er meget underlig og jeg ikke forstår den. Men det er ret lang tid siden jeg prøvede at se den, så måske en film der skal have en chance mere på et tidspunkt smiley

• #23   11. mar 2013 Altså, jeg tror nok det var deromkring, hvor der kom en kagemand op ad en mudderpøl eller noget i den retning, at jeg synes The Brothers Grimm blev for meget ;D

• #24   11. mar 2013 Katinka: Altså når du siger det på den måde, så lyder det sgu også lidt fucked, hahah! smiley

• #25   11. mar 2013 Katinka - Jeg synes den er en chance mere værd smiley Men måske du kunne prøve at læse dig lidt til filmens handling? Så forstår man det bedre, så er det måske nemmere at se ^___^

• #26   12. mar 2013 Red Riding Hood synes jeg også var noget sær. og lidt forvirrende. Kan ikke så godt huske handlingen, men har i hvert fald ikke taget mig sammen til at se den siden jeg var i biffen og se den.

• #27   12. mar 2013 Forsøgte også for nogle uger siden at se "Red Dog" på Netflix. Det var nu egentlig heller ikke fordi den var sådan super mærkelig, den var bare enormt forvirrende og svær at forstå, så jeg opgav at se den.

• #28   12. mar 2013 En film jeg tror det virkelig er spøjs er denne:

http://www.youtube.com/watch?v=hWnAqFyaQ5s

Men hvor skal jeg dog se den! smiley

• #29   12. mar 2013 http://www.youtube.com/watch?v=-PRwKvfIcRE

DEN HER! Jeg har ikke set den, men traileren siger det hele.....

Kommentér på:
Hvad er så den underligste film i har set? :b

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce