810 visninger
|
Oprettet:
| Horses in harmony. |» Farvel mine prinser «
5. feb 2009 Følger: 197 Følgere: 175 Heste: 6 Emner: 439 Svar: 2.967
5. feb 2009 Følger: 197 Følgere: 175 Heste: 6 Emner: 439 Svar: 2.967
Tips til sadler søges! {{forumTopicSubject}}
Hej hg. Sidder lidt og kigger på sadler til min bedstevenindes kommende hest. Hun har part på ham nu, og regner med at skulle købe ham i næste måned.
Der følger intet udstyr med. Så vi snakker om han skal have en bomsaddel - kombineret.
Han er vallak, 5-6 år og 173. Rimelig kompakt hest, ikke spinkelt bygget men heller ikke stor. Rimelig muskuløs.
Hun søger efter en saddel, som er i god kvalitet og skal holde længe, man skal både kunne springe og ride dressur i den. (derfor kombineret hihi) bommen skal helst ikke være for hård.
Hvilke sadler har i og kan anbefale? og til hvilken type hest? gerne links!
jan 2008
Følger: 56 Følgere: 52 Heste: 2 Emner: 176 Svar: 981
Jeg sværger til Passier - de laver nogle rigtig gode sadler, der holder rigtig længe!
Jeg kan ikke lide Wintec - det lyder rigtig smart, at man selv kan udskifte kopfjern, men mine erfaringer siger, at det tit ikke er en god nok tilpasning. Så vil jeg hellere give penge for en rigtig god sadel, som der kan tilpasses lige præcis til min hest.
jan 2008
Følger: 56 Følgere: 52 Heste: 2 Emner: 176 Svar: 981
jun 2007
Følger: 133 Følgere: 124 Heste: 3 Emner: 200 Svar: 1.252
feb 2008
Følger: 10 Følgere: 9 Heste: 3 Svar: 4
Men undersøg her på nettet hvem der er af sadelmagere tæt på jer og deres priser hvis de har hjemmeside.
For man kommer hurtigt galt af sted uanset hvilken sadel du køber, uden en sadelmager ved siden.
Det er trist at skulle ende med en hest der får ryg problemer.
Det er mit råd
Tips til sadler søges!
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside