{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.058 visninger | Oprettet:

Videregående uddannelse {{forumTopicSubject}}

Hej i kloge hoveder i Nordjylland.
Jeg er en af de mange, der ikke ved hvad jeg skal gå igang med at læse til sommer ..
Jeg har bestået min gymnasielle uddannelse, med matematik A, kemi A og fysik B.
Nogen af jer der læser på AAU, med noget i den retning, som vil fortælle om hvordan det er at læse, og om hvordan det generelt er at gå på AAU? Har primært overvejet bioteknologi ..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Videregående uddannelse
  • #1   21. jan 2013 jeg læser medicin i Aarhus (Pendler hver dag fra Aalborg). Det er super fedt og virkelig spændende! Kan jeg klart anbefale!

• #2   21. jan 2013 Hvis du er interesseret i bioteknologi så er bioanalytiker uddannelsen måske noget for dig, i gamle dage hed det hospitals laborant men vi gør så meget mere end at tage blodprøver. Uddannelsen ligger i Århus ( skejby) men praktik er ofte i Nordjylland hvis man bor i Nordjylland. Uddannelsen tager 3,5 år og giver en bacheloren. Der står en masse om uddannelsen på ug.dk eller vil du vide mere så kan du skrive til mig ( jeg har 1 år tilbage på uddannelsen )

• #3   22. jan 2013 Jeg arbejder på AAU og synes der er et super godt miljø. Det er meget frit at læse på universitetet, du skal jo selv sørge for at få lavet dine ting og møde op til forelæsninger og workshops. Til gengæld har vi nogle gode studieordninger og nogle engagerede undervisere der også ved lidt om hvad der sker i den virkelige verden smiley

• #4   22. jan 2013 Jeg læser civilingeniør i urban planning på AAU. Min bachelor er i geografi på AAU. Det er hårdt, der er rigtig mange timer og det er vigtigt at være indstillet på en masse gruppearbejde. Tror jeg bruger en 70-80 timer om ugen på mit studie. Tilgengæld er det også meget lærerigt og virkelighedsnært smiley

• #5   27. jan 2013 Tinna - jeg syntes det lød rigtig spændende med bioteknologi, efter at have læst om det på ug.dk men så så jeg videoen der er lagt ind på samme side, af elever, og det afskrækkede mig lidt. Er det meget laboratorie arbejde?

Har også kigget lidt på arkitektur og design - nogen med erfaring herom?

Det jeg er mest bange for, er at starte på noget der bliver for svært. Er ikke en af dem der kan tage mig sammen til at sidde stille en hel dag og læse, og skulle måske ikke have valgt matematik på A niveau på gym, men alligevel er jeg også typen der gør noget færdigt, når jeg er begyndt, og fik da også klemt ballerne sammen og bestod matematikken ..

• #6   27. jan 2013 Puha, jeg syntes det er svært at vælge hvad man skal smiley
    Syntes også at bæredygtig bioteknologi lyder helt vildt spændende, meeeen det kan kun læses i København, og er engelsksproget..
    Hvordan ser en typisk uge/ måned ud for dig?
    Du må undskylde hvis jeg spørger for meget smiley

Kommentér på:
Videregående uddannelse

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce