Groundwork

Groundwork

Medlemmer: 2.468
Forside Forum Medlemmer Annoncer Heste
379 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Groundwork - Video. Groundwork - Video.

Jeg lavede igår lidt groundwork med min skønne hest smiley
kan jeg bede jer se videoen og give mig noget konstruktiv kritik til at forbedre det smiley
http://www.hestegalleri.dk/video/diverse_hest/305364-lidt_groundwork__

Skal lige siges nogle af tingene er det først gang vi giver os i kast med.
Og ved det kan virke lidt rodet smiley

tusind tak på forhånd!

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Reparation af vaskemaskine 1.200 kr.
  • Blikkenslager 2.200 kr.
  • Montering af opvaskemaskine 960 kr.
  • Udskift vandhane 700 kr.
  • lave gyngestativ 700 kr.
  • Opsætning af spejl,vægreol og knagerække 1.096 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Groundwork - Video.
  • #1   16. jan 2013 Jeg må indrømme at den er liiiidt kedelig smiley
    Atlså der sker ikke så meget andet end at din pony løber efter dig ned "nejer" og sårn....
    Måske skulle du være lidt mere tydelig i dit kropssprog når du fx i starten beder den om at neje... først står du opg og beder den om det og efter sætter du dig på hug ved siden af den. Den skal kun have 1 signal der betyder neje... smiley
    Men i er rigtig søde sammen og et godt par- har også smidt en høj smiley

• #2   16. jan 2013 Må erklære mig enig med ovenstående, der sker ikke så meget - flere forskellige klip over længere tid, hvor I havde lavet mere, ville være sjovere at se på, så det ikke bare er "det samme". Men det er da en meget bedårende pony, du har dig, men du må være lidt meget klar omkring dine signaler - der er ét, der betyder neje, ét, der betyder bakke, og ét, der betyder løfte ben osv. - at blande rundt i det er som først at sige, at du skal lave opgave 1-5 på side 69, og bagefter sige, du skal lave opgave 20-30 på side 75, det er alt for forvirrende, og hesten kan så heller ikke finde rundt i det, det er klart.

• #3   16. jan 2013 Han er nu altså hest smiley Men tak smiley
    Ja vidste ikke min kæreste ville filme det "hele" på engang smiley
    Spørg vidst også om han ikek vil stoppe lidt på et tidspunkt smiley
    Har også en færdig redigeret video istedet på youtube men kan ikke ligge den herind desværre. smiley

http://www.youtube.com/watch?v=jmv63iAg5OE - det er denne video. smiley

• #4   18. jan 2013 Sød hest - men ja du er noget uklar - jeg er uenig i at der er ét signal til hver respons. Der kan sagtens være flere signaler! F.eks. et taktilt signal (et signal han kan mærke, f.eks. træk i grimen), et visuelt (vis med dit kropssprog, f.eks. ved at sætte dig ned ved siden af) og så et auditivt (sig en kommando).

Hvis man vil bakke sin hest kan man jo både sige "bak!" og samtidigt ryste med tovet, gå mod hesten, trykke på bringen eller andet. smiley

Og stop for pokker med at sige kliklyde hele tiden smiley du siger klik for frem, klik for flyt bagpart, for trav, for skridt, for vend om mod mig.... Der kan godt være flere signaler for den samme respons, men ikke samme signal for flere response! Det forvirrer din hest.

Mht. at neje; jeg ville hjælpe ham ved at tage fat i hans ben eller i grimen - det kræver muskler at kunne neje, så det behøver han hjælp til. Han virker ikke nervøst anlagt.

Jeg ville sætte en snor i ham, specielt når du skriver at nogle af tingene I laver har I aldrig lavet før. Du kan være meget mere tydelig og klar med en snor i ham. F.eks. når du vil stoppe ham efter at have travet, så løber han op foran dig og vender fronten mod dig - er det meningen? Eller skulle han stoppe ved siden af dig? Hvis han skulle stoppe ved siden af, så kunne en snor have hjulpet dig der.

• #5   22. jan 2013 det eneste jeg tænker er at din hest ser meget forvirret ud desværre....

Kommentér på:
Groundwork - Video.

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce