Groundwork - Video. Groundwork - Video.
Jeg lavede igår lidt groundwork med min skønne hest
kan jeg bede jer se videoen og give mig noget konstruktiv kritik til at forbedre det
http://www.hestegalleri.dk/video/diverse_hest/305364-lidt_groundwork__
Skal lige siges nogle af tingene er det først gang vi giver os i kast med.
Og ved det kan virke lidt rodet
tusind tak på forhånd!
jun 2010
Følger: 28 Følgere: 26 Heste: 3 Emner: 36 Svar: 936
Atlså der sker ikke så meget andet end at din pony løber efter dig ned "nejer" og sårn....
Måske skulle du være lidt mere tydelig i dit kropssprog når du fx i starten beder den om at neje... først står du opg og beder den om det og efter sætter du dig på hug ved siden af den. Den skal kun have 1 signal der betyder neje...
Men i er rigtig søde sammen og et godt par- har også smidt en høj
mar 2012
Følger: 13 Følgere: 29 Heste: 1 Svar: 913
jun 2007
Følger: 51 Følgere: 48 Heste: 8 Emner: 203 Svar: 454
Ja vidste ikke min kæreste ville filme det "hele" på engang
Spørg vidst også om han ikek vil stoppe lidt på et tidspunkt
Har også en færdig redigeret video istedet på youtube men kan ikke ligge den herind desværre.
http://www.youtube.com/watch?v=jmv63iAg5OE - det er denne video.
jun 2009
Følger: 80 Følgere: 73 Heste: 4 Emner: 34 Svar: 1.118
Hvis man vil bakke sin hest kan man jo både sige "bak!" og samtidigt ryste med tovet, gå mod hesten, trykke på bringen eller andet.
Og stop for pokker med at sige kliklyde hele tiden
Mht. at neje; jeg ville hjælpe ham ved at tage fat i hans ben eller i grimen - det kræver muskler at kunne neje, så det behøver han hjælp til. Han virker ikke nervøst anlagt.
Jeg ville sætte en snor i ham, specielt når du skriver at nogle af tingene I laver har I aldrig lavet før. Du kan være meget mere tydelig og klar med en snor i ham. F.eks. når du vil stoppe ham efter at have travet, så løber han op foran dig og vender fronten mod dig - er det meningen? Eller skulle han stoppe ved siden af dig? Hvis han skulle stoppe ved siden af, så kunne en snor have hjulpet dig der.
nov 2006
Følger: 526 Følgere: 561 Heste: 2 Emner: 166 Svar: 1.445
Groundwork - Video.
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside