{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.334 visninger | Oprettet:

HADER mit liv!:'( {{forumTopicSubject}}

Jeg hader min liv jeg har vardens dårligste liv synes jeg selv jeg forstår ikke hvorfor alle drenge på min skole hader mig jeg ved ikke hvad jeg har gjord dem de fortæller mig ikke hvad jeg har gjord også sider tre drenge i bussen i går og sider og snakker om mig tak for lort!;'-(


Alsace er ved at være mega dum at ride jeg er ved at tabe lysten til at være sammen med mine hunde jeg er sur hele tiden men det hele er på grund af en flok drenge på min skole hvis jeg aldrig havde mødt dem havde jeg det nok godt smiley


jeg kan ikke gøre andet end at inorere dem men det hjælper ikke de er de dummeste jeg kender også er der også sådan nogle piger som også er helt vild dumme jeg hader dette liv og hvis det ikek snart stoer ved jeg fandme ikke hvad jeg skal gøre da jeg er ked og sur hele tiden og laver denne facade for at man ikke kan se jeg er ked af smiley

hvad skal jeg gøre før det går hel ned for mig :(<3


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  HADER mit liv!:'(
  • #2   20. dec 2012 tænk på alt det der gør dig glad smiley mit liv er og noget lort min løsning var at skære i mig selv det dummeste man kan gøre:( men så tænkte jeg fuck det jeg er stolt af at jeg rider og jeg har det sku sjovt når jeg er hos mine dyr smiley så glem alt det lort de siger smiley

  • #3   20. dec 2012 Det er svært at glemme for meget af det de siger handler om og og min ridning det gør ondt på mig at få at vide jeg er ond mod heste jeg er overhovdet ikke ond jeg elsker dem over alt på jorden :(<3

  • #4   20. dec 2012 så ven det op og ned så når de siger du er ond så tænk i dit hoved at de siger du er god det gør jeg smiley smiley

  • #5   20. dec 2012 okay det var et godt råd:/<3


  • #6   20. dec 2012 smiley håber det kan hjælpe smiley

  • #8   20. dec 2012 ja jeg har prøvet men er ikke særlig glad for at tagle med dem smiley så det er svært for mig og så fordi en har har kunne lide lidt fant ud af det sagde han at han godt hviste vejen op på taget og så ville han hoppe ud smiley det gør ondt

  • #9   20. dec 2012 jeg vil skyde på det er nogen populære drenge der snakker om dig?
    når det er det bliver man mere ked af det fordi de er populære og hader de en så hader alle en!
    mit bedste råd ville være og som du selv siger og ignorer dem, hold dig til dem DU kan snakke med og råber de til dig eller snakker de til dig ja så gå bare vend ryggen til dem og ja bare gå.
    du er måske ikke populær som nogen andre er men mængden af venner betyer intet hvis de venner du har altid vil være der for dig, aldrig tænk på dig selv som om du lige så godt kunne dø ALDRIG! populær køn grim hvad som helst spiller ingen rolle slet slet ingen rolle, alle er lige meget værd.
    du er måske ikke lige så køn som den pige der over for der sidder imellem alle drengene og hvad så?
    tænk på det sådan her, hun er måske køn nu men måske bliver hun fed og kommer til og leve livet som en ensom gammel katte dame, ja man ved aldrig hvad der sker.

    så keep on going my girl smiley


  • #10   20. dec 2012 Har selv hadet mit liv helt vildt, bare synes alt var dårligt. Men så kom jeg til en lærer hver uge i en time, og fortalte om diverse ting i mit liv som var sket på en uge. Det hjalp VIRKELIG meget, jeg har gået til det i 2 år on/off. Jeg er i gang med mit tredje år, og jeg synes at det hjælper meget at snakke med denne lærer. Hun fortæller ikke noget videre til nogen, og hun kommer ikke med dumme kommentarer ;-).
    Samtidig med at jeg hade det af lort til, så mistede jeg også min selvtillid. Den var på et tidspunkt helt oppe, og det næste øjeblik helt nede. Men nu hvor der er gået to år, har jeg det meget bedre. Især efter at jeg begyndte at snakke med denne lærer, og fik også en ny veninde som hade været igennem noget af det samme som mig selv smiley
    Men kender godt følelsen med at intet kan blive godt igen, håber at du får det bedre og finder lykken i dine hunde og ridning igen smiley


  • #11   20. dec 2012 tak begge to jeg hader bare det med at de ikke kan forstå jeg ikke vil have dte jeg har råbt af dem tusinde gange men de forstår ikke en skid:(

  • #12   20. dec 2012 Så lidt, prøv og hør på din skole om du ikke kan snakke med en lærer en eller flere gange om ugen hvis det kunne være noget smiley

    Kender det så godt, og de bliver bare ved selvom man siger stop. Det er så træls. Som en af de andre siger hvis det er de populære drenge, ja så er der sandsynlighed for at mange af de andre fra klassen osse vil hade og drille en smiley


  • #13   20. dec 2012 det er nogle populære fra 9 klasse og ikke hel populære fra min klasse men det er bare træls jeg har ikke gjord en eneste skid:(

  • #14   20. dec 2012 Kan godt føle med dig smiley smiley

  • #15   20. dec 2012 hej jeg er en pige som også har det på samme måde men snak om det med din lære forældre eller din beste ven._)



    p,s du må love du aldrig gøre skade på dig selv eller dræber dig selv;)


    love sofie


  • #17   20. dec 2012 tak og jeg love at jeg aldrig gør mig skade eller dræber mig selv!<3 Sofie

    og tak det vil jeg gør!!<33 Anja


  • #19   20. dec 2012 Du skal skam bare vise dem, at du er glad. Hvis de skulle kigge på dig og sige en ond/dum ting imens, skal du da bare smile og være glad! Bare vis dem, at du har det godt og er glad, for det giver et helt andet indblik i, hvad de ser i dig.
    Nu går jeg selv i 9. og alle 7. og 8. klasserne bagtaler mig på det groveste, men jeg viser dem bare, at jeg er som jeg er og deres mening kan rende mig en hvis sted! Selvfølgelig bliver man da ked af det og utrolig gal, men tænk på hvad dine venner og familie tænker om dig, i stedet for at tænke på dem, som du aldrig snakker med. De kan jo være ligeglade med, hvordan du er, for det eneste de vil er, at drille dig, fordi du er et "nemt bytte." så hvis du bare viser dem at du er stolt over hvem du er og er ligeglad med deres mening, er du ikke "sjov" at drille og bagtale mere. Og hvis du ikke gider at høre, hvad de snakker om dig, så tag et headset i og hør noget musik, som gør dig glad! smiley


  • #22   20. dec 2012 TRO mig! jeg kender det! det har hjulpet mig!
    hvis man bare ignorerer dem og er glad, skal de nok stoppe! smiley


  • #24   20. dec 2012 Jeg tror bestemt ikke alle hader dig! Du virker som en sød pige smiley Hvorfor skifter du ikke skole, så du kan komme væk fra alle de dumme drenge? Tal med dine lærere/forældre om hvordan du har det, så de kan stoppe det. Du skal jo ikke gå rundt og have det dårligt?

  • #26   20. dec 2012 jeg kunne jo godt skifte skole men jeg vil ikke da jeg har mine to bedste veninder der :)!<3 og jeg er bange for de går mere efter mig hvis jeg siger det til nogle voksene

  • #28   20. dec 2012 tak det gør jeg hvis jeg er helt nede igen :)<3

  • #31   20. dec 2012 det hele startede med at de begyndte at kalde mig trold og kattoffel næse smiley

  • #32   20. dec 2012 Jorden går alligevel under imorgen smiley

  • #34   20. dec 2012 jeg ved virkelig ikke hvad jeg skulle have gjord dem jeg snakker knap nok til dem fra min klasse som gør det

  • #36   20. dec 2012 ja det har jeg på en måde men det hjalp ikke en pen!:(

  • #38   20. dec 2012 ja jeg spurte hvorfor de kladte mig trold

  • #40   20. dec 2012 Det lyder rigtig trælst.
    Der er fornylig en dreng fra min klasse der går og siger jeg lugter (hvilket jeg IKKE gør da jeg går i bad morgen og aften) og kalder mig for heste-pik- pige. I går sagde jeg helt roligt og ikke på nogen måde med bagtanke eller noget at det faktisk gjorde mig rigtig ked af det ( jeg sagde det i timen så alle kunne høre det). De kom self. Nogle der lige skulle være sjove, men drengen der havde sagt det kom efterfølgende pg sagde undskyld og man kunne tydeligt se at han mente det.
    Håber du kunne bruge det til noget.:-D


  • #42   21. dec 2012 Jaaaah det er også ret træls, men så er jeg da sikker på at jeg ikke lugter




  • #44   21. dec 2012 Min engel- putte høne<3 : jeg vil garne gøre det men lige nu ser jeg ddem ikke før efter nyt år da vi har ferie

    og CECILIE H : Slap lige af hvis der var en der skulle dø så er det den der siger det det er bestemt ikek sødt skrevet og jeg er på ingen måde nigativ jeg har bare svært ved mange ting da jeg ikke er særlig selvsikker


  • #46   21. dec 2012 Enig med Anja. Mangel på tommelfingerfornemmels

  • #47   21. dec 2012 Cecilie H: Hvad er det for noget PIS at skrive??!! MEGET respektløst!
    Har du brug for opmærksomhed, eller hva er dit problem? Noget er der i hvert fald galt med dig, hvis du skriver sådan..

    Jeg kan godt forstå trådstarter er fortvivlet og ked af det, jeg har slev prøvet det, da jeg gik i folkeskole og igen på handelsskolen. Så ved hvordan det er, og det er bestemt ikke let. Kan godt være man kan virke lidt negativ, men det er sgu da klart hvis man bliver udsat for psykisk mobning på denne måde.

    Jeg er nu 23 år, og er kommet godt videre siden folkeskolen smiley Har valgt at ligge det bag mig, og de barnlige tabere, som drillede mig dengang kan rende mig.. Det lykkedes dem heldigvis ikke at ødelægge mit liv.

    Har ikke rigtig andre råd end dem som de andre allerede er kommet med smiley Men håber de kan hjælpe dig lidt. Selvom jeg godt ved det er svært.

    Og dem som driller/bagtaler dig har sikkert selv problemer, som de prøver at dække over, siden de bagtaler/er onde mod andre. Bare se dem som en stor flok tabere, der aldrig blir til noget.


  • #48   21. dec 2012 mange tak Donna & Chirac<3 det er vild så mange der har prøvet det

  • #49   21. dec 2012 Ja, tror desværre det sker på de fleste folkeskoler smiley Selvom der ellers er blevet mere fokus på mobning på det sidste, så har det vidst ikke hjulpet så meget alligevel.



  • #50   21. dec 2012 nej det tror jeg heller ikke lige det har smiley det har ikke hjulpet mig overhovedet at de fukusere på det fordi lærene er ligeglade

  • #51   21. dec 2012 Hvad tror du så der hjælper på dit liv? smiley

  • #52   21. dec 2012 cecilie h hvis du ikke kan komme med råd selv så lad være at skrive det gør mere ondt på mig når folk skriver sådan!:( oh jeg lytter jo til de andre

  • #53   21. dec 2012 whf! jeg spørg dig!
    -det i formiddags var en overreagtion. i now. Undskyld.

    Men nu prøver jeg jo også at hjælpe dig smiley


  • #54   21. dec 2012 sorry men jeg lytter jo til de andre og gør også noget ved det næste gang jeg ser dem smiley

  • #55   21. dec 2012 Det lyder fint smiley

  • #56   21. dec 2012 Alsace: hvis der er noget du trænger til og snakke med en "fremmed" om, da det jo nogen gange er letter hvis man ikke vil fortælle veninderne eller forældrene noget, så er du mere end velkommen smiley

Kommentér på:
HADER mit liv!:'(

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce