3. mar 2011 Følger: 15 Følgere: 16 Heste: 4 Emner: 154 Svar: 2.136
lidt trist :( over hesten, vennerne... {{forumTopicSubject}}
god aften må lige ud med nogle ting jeg går og er lidt trist over
min dejlige plag, Rosemarie, er begyndt at blive besværlig, ja det er måske bare en tid der skal overståes og arbejdes med, men...
i søndags ville hun ikke have at jeg rørte ved hendes øre (en anden historie...) og det er egentlig bare blevet værre, i dag nægtede hun at få grime på, så hun stod inde hele dagen imens de andre var ude, hun flipper helt ud, står og stejler i boksen osv. (igen en anden historie...) og i går aftes tror jeg at det tog mig et kvarter at trække hende ind i stalden -.-
ville rigtig gerne arbejde mere med hende, men det er rigtigt svært,
mest fordi at jeg går på landbrugsskole i Høng og faktisk kun er hjemme i weekenderne (og i de her dage fordi jeg har taget et par sygedage) og nogle gange er jeg hjemme midt i ugen,
og så fordi at jeg ikke må for min mor, hun er bange for hesten og bliver sådan helt... ja, jeg bliver smidt ud af boksen hvis hun kommer og ser jeg er inde hos hestene, og det er svært at arbejde med en hest når jeg ikke engang må give den grime på uden at jeg bliver sendt ud og min far skal gøre det, eller prøve...
det er da bare virkelig frustrerende at jeg ikke engang må arbejde med min egen hest -.-
og så der det snart juleferie, og det er jo dejligt, for så kan jeg komme hjem og arbejde med hestene, men så er der bare lige det,
at når juleferien starter så stopper alle de andre på skolen på grundforløbet, (jeg går på EUX og vi har et helt års grundforløb)
og jeg holder rigtig meget af alle de andre venner jeg har fået mig på skolen, og når de stopper går der over et år før vi skal på skole samme igen, og tror bare ikke at jeg ser nogle af dem før vi skal på skole
ja... jeg rigtig glad for at gå på skolen, men det bliver bare ikke det samme uden dem ved bare at jeg vil savne dem
jeg får heller ikke redet for tiden pga. vejret, men sådan er der jo nok mange der har det, men det gør det ikke mindre træls -.-
skulle lige ud med det
jul 2011
Følger: 70 Følgere: 67 Heste: 4 Emner: 85 Svar: 748
Har du eventuelt prøvet bare at lade hende gå rundt med grimen, holde hende godt fast, og nusse hende der hvor grimen sidder ved øret? Det gjorde jeg med min i starten! Nu tikker og ber han om at blive nusset ved ørene!
mar 2011
Følger: 15 Følgere: 16 Heste: 4 Emner: 154 Svar: 2.136
det er ikke ridevenner
og ved at det er meget vigtigt i den alder men tak for svar alle sammen
lidt trist :( over hesten, vennerne...
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside