trist {{forumTopicSubject}}
åhmmm, tja jeg har jo ikke haft Sofa i et stykke tid, da hun har været lånt ud til en anden pige der var blevet bange for sin egen pony, og lige skulle havde lidt selvtillid, men havde fået at vide at jeg kunne få den igen til sommer. Det havde jeg det helt fint med, og jeg glæded mig til at se hende hos den nye pige, MEN
så i dag ude på rideskolen får jeg lige pludselig at vide at Sofa er til salg, HVAD? tænker jeg bare... det viser sig at pigen havde tænkt sig at købe Sofa og det var derfor at hun havde lånt den, men Sofa har åbenbart sparket hende så hun ikke var sikker på at hun ville købe den alligevel, men så har hun åben bart haft andere købere ude at se på den! hmmm
syndes at det er lidt mærkelig at hun ikke har sagt det til mig, men til alle mulige andre på rideskole... Også specialt da jeg havde fået lovmimg på den til somme :S
Jeg er ikke særlig ked af at den skal sælges, da jeg jo er ved at vær for stor, men man er vel altid lidt trist... men syndes at det er mærkeligt at man skal høre den slags fra andre :S
sep 2005
Følger: 110 Følgere: 106 Heste: 5 Emner: 165 Svar: 2.334
jan 2007
Følger: 146 Følgere: 149 Heste: 8 Emner: 1.001 Svar: 6.474
lige nu er der en anden pige der har lånt hende da hun blev bange for sin egen hest... håber at det hjælper på forståelsen af det kluder jeg har skrevet
mar 2005
Følger: 51 Følgere: 57 Heste: 1 Emner: 361 Svar: 4.242
jun 2006
Følger: 30 Følgere: 27 Heste: 4 Emner: 65 Svar: 708
jan 2007
Følger: 146 Følgere: 149 Heste: 8 Emner: 1.001 Svar: 6.474
trist