{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
860 visninger | Oprettet:

Min pony VILD i spring sød dressur.? {{forumTopicSubject}}

Hej jeg har en 9 årig pony DSP Nekita, hun er den sødeste på stalden og kemien er der 100 %, hun har lidt problemer når man skal op på hende, jeg tror det er noget hun har oplevet ved tidligere ejer, skal stå på en skammel. Men Nekita er utrolig sød dressur mæssig hun søger lydigt ned, og skyder engang imellem rykken korrekt op, og går ind under sig det er vi ved at udvikle. Vi har dog problemer i gallopen, hvor hun kaster hovedet forvirret op, tror muligvis det er fordi jeg kommer til at være lidt hård i hånden, hun er meget følsom, så det er mig den er gal med der tror jeg.;(. Har haft hende i godt og vel 3-4 mdr, hun har haft 1 års pause gamle, gamle ejere turde ikke ride hende, da hun gik når man skulle op på hende, og fandt på at stejle. Hun er dog blevet MEGET bedre hvis man står på en skammel.
Men jeg var til første springtime for 5 uger siden der løb hun fra min hånd kunne overhovedet ikke styrer hende(var for hård i hånden, også løb hun fra mig) Så kom jeg til nr. 2 springtime tog mig sammen og var virkelig blød og støttede ret godt op i tøjlen, hun sprang perfekt. Var til springtime igen igår tirsdag, nu løb hun igen pga. vinter og da jeg dsv. ikke har ridehal får jeg ikke redet hende på samme måde, som om sommeren, men rider hende så hårdt som muligt på tur hver dag . Men hun løb fra min hånd prøvede desperat at være blød men lige så snart jeg løsnede LØB hun meget hurtigere, så tog jeg og slap det var den eneste måde hun kunne stoppes på. Min ridelærer var oppe og pillede fortøjet/matingallen af Nekita bøvlede stadig, hun sir at en masse grundgallop i dressur også hård trænning hver dag dressur indtil hun er blød at styrer og massere at træning med parader. Hvad foreslår i? Er lidt fortabt for har virkelig prøvet meget og vil ikke give op. smiley
Hold venligst tonen pæn men kom endelig med et bud, kan kun lærer noget af jeres foreslag. smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min pony VILD i spring sød dressur.?
Kommentér på:
Min pony VILD i spring sød dressur.?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce