Film eksperten.

Film eksperten.

Medlemmer: 69
Forside Forum Medlemmer Annoncer Heste
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle en seng 500 kr.
  • Græsslåning + små klip af busk 600 kr.
  • Fræse havestykke 1.625 kr.
  • Vinduespudsning inde og ude 700 kr.
  • Sætte 2 lamper til og hænge dem op. 1.000 kr.
  • Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Jeres ynglingsfilm??!
  • #1   9. nov 2012 Uhh alså de ultimative må nok være klassikkere som Grease og Dirty Dancing.
    Men generalt har jeg mange film jeg syntes er gode. smiley

• #2   9. nov 2012 Harry Potter-filmene er og bliver nogle af mine yndlingsfilm. Jeg har virkelig set dem alle sammen RIGTIG mange gange - og jeg er ikke træt af dem endnu! Jeg tror altid jeg vil have et særligt forhold til den serie smiley

• #3   9. nov 2012 Har det ligesom dig Katinka. Harry Potter-filmene er ihvertfald mine ynglings! Har også læst alle bøgerne flere gange, og har slidt et par af DVD'erne op, hihihi :o)
    Men de bliver aldrig dårlige!

• #4   9. nov 2012 Enig smiley
    er og bliver en Harry Potter freak smiley Både bøgerne og filmene smiley

• #5   9. nov 2012 Åh... yndlingsfilmen over dem alle må nok være The Phantom Of The Opera med Gerard Butler og Emmy Rossum. Den film har bare det hele; en kanon historie, skøn musik, flot filmografi og lækre effekter samt drama, kærlighed og lidt humor, og jeg kan se den om og om igen. smiley

Ellers holder jeg rigtig meget af film som Harry Potter-filmene, Dirty Dancing, Jurassic Park, Pretty Woman, Pirates Of the Caribbean-filmene og... og... og... jamen der er jo så mange. smiley

• #6   10. nov 2012 Mine favoritter må være:
    Alle tre Ringenes herre film
    Phantom of the Opera
    Moulin Rouge
    Den Uendelige Historie
    Labyrinten

• #7   10. nov 2012 Joseph..:
    Så må du da glæde dig helt vildt, til de nye Hobbit film, ikke sandt? :b

• #8   10. nov 2012 Jo er virkelig spændt og håber på at billet salget snart starter smiley

• #9   10. nov 2012 lige pt er det nok the hunger games... eller den sidste harry potter film smiley

• #10   11. nov 2012 Joseph: Der går sikkert ikke så længe! Jeg skal ihvertfald også have en billet, hihi smiley

CTA: Hunger Games er også en af mine! Glæder mig en del til at 2'eren kommer næste efterår. Har du læst bøgerne? smiley

Og hvor er det skønt med en masse HP fans! Ihh :o)

• #11   11. nov 2012 har læst alle tre bøger 2 gange, er igang med dem på engelsk nu smiley og skal skrive min srp over den første bog xD
    glæder mig for vanvittigt til 2'eren kommer i biografen!

• #12   11. nov 2012 Vildt nok smiley Har også selv overvejet at læse dem, og er også sikker på de bliver de næste bøger jeg læser :o)
    Men kan høre, at det ville være tiden værd at læse dem smiley

• #13   11. nov 2012 helt bestemt! smiley

• #14   11. nov 2012 Min er Bridget Jones 1+2... smiley god film man altid kan få sig en lille klukker over smiley

• #15   11. nov 2012 Jeg ved ikke rigtig hvilken af disse der min yndlings:D
    men mine faritter er The Avengers, og The dark knigt filmene smiley

• #16   13. nov 2012 Jeg eeeeeelsker film og jeg har masser ynglingsfilm smiley

- Harry Potter filmene
    - Ringenes Herre
    - Spirit
    - Løvernes Konge 1 + 2
    - Pirates of the Caribien 1, 2, 3 og 4
    - Xmen "dem alle"
    - Blades of Glory
    - The Advengers

Elsker eventyrsfilm og superhelte film smiley

• #17   13. nov 2012 Filina: Der har vi noget til fælles! Eventyr og superhelte film er også det jeg fortrækker :o)

Eller.. Er faktisk vild med alle film, næsten ihvertfald! Specielt film, hvor man sidder med en "hvad fanden skete der lige der?" følelse. Film der slet ingen mening giver, elsker jeg!

Men dem du nævner Filina, står også højt på min liste! smiley

• #18   13. nov 2012 Jeg elsker også film man skal tænke over smiley Og film hvor de holder en på kanten hele tiden smiley

• #19   4. dec 2012 A Beautiful Mind
    The Avengers
    Dracula (Bela Lugosi)
    The Phantom of the Opera
    LOTR trilogien
    Harry Potter filmene
    POTC filmene
    Underworld filmene
    Midnight In Paris
    Interview with the Vampire
    Van Helsing
    The Da Vinci Code
    The Hard Word
    Animal Kingdom
    The Square
    Kiss Kiss Bang Bang
    L.A. Confidential
    Lawless
    Bourne filmene

Kommentér på:
Jeres ynglingsfilm??!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce