Johnny Depp film 6 {{forumTopicSubject}}
Jeg håber, jeg lige kan nå at komme på banen med endnu et par Johnny Depp film, inden måneden er omme, og der skal vælges ny skuespiller?
Film: What's Eating Gilbert Grape
Genre: Drama
Prod. år: 1993
Instruktion: Lasse Hallström
Medvirkende: Johnny Depp, Leonardo DiCaprio, Juliette Lewis, Mary Steenburgen, Darlene Cates, Laura Harrington, Mary Kate Schellheart og John C. Reilly
De fire søskende Ellen, Amy, Gilbert og Arnie kæmper sammen med deres ekstremt overvægtige mor for at klare sig gennem tilværelsen trods tabet af deres far og ægtemand, lavt lønnet arbejde og det faktum, at den 17-årige Arnie er svært retarderet. Gilbert må påtage sig rollen som familiens hovedforsørger og tage sig af sin retarderede bror, men den lille families liv bliver vendt op og ned, da den frisinede Becky og hendes bedstemor kommer til byen.
http://www.youtube.com/watch?v=X6sLIP3908w
What's Eating Gilbert Grape er et på alle måder vellavet drama, som rører seeren dybt i sjælen, når man ser den. Et drama med både charme og sjæl. Alle leverer fremragende skuespillerpræstationer, omend Johnny Depp og Leonardo DiCaprio må fremhæves særligt i rollerne som Gilbert og Arnie. Historien foregår i et roligt tempo, men bliver trods dette aldrig kedelig. Det er en film, jeg kun kan anbefale, hvis man ikke allerede har set den.
jan 2012
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 154 Svar: 255
Man det er helt fint at den kommer op igen! Fuldstændig fantastisk film! Og Leonardo er jo bare skøn heri..
aug 2007
Følger: 110 Følgere: 97 Heste: 3 Emner: 352 Svar: 7.756
Jeg tænkte bare, at denne her film er så god, at den burde nævnes, når vi nu nævner Johnny Depp.
jan 2012
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 154 Svar: 255
aug 2007
Følger: 110 Følgere: 97 Heste: 3 Emner: 352 Svar: 7.756
jan 2007
Følger: 35 Følgere: 72 Heste: 3 Emner: 351 Svar: 3.518
Johnny Depp film 6
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside