{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
707 visninger | Oprettet:

Johnny Depp film 6 {{forumTopicSubject}}

Jeg håber, jeg lige kan nå at komme på banen med endnu et par Johnny Depp film, inden måneden er omme, og der skal vælges ny skuespiller? smiley

Film: What's Eating Gilbert Grape

Genre: Drama

Prod. år: 1993

Instruktion: Lasse Hallström

Medvirkende: Johnny Depp, Leonardo DiCaprio, Juliette Lewis, Mary Steenburgen, Darlene Cates, Laura Harrington, Mary Kate Schellheart og John C. Reilly

De fire søskende Ellen, Amy, Gilbert og Arnie kæmper sammen med deres ekstremt overvægtige mor for at klare sig gennem tilværelsen trods tabet af deres far og ægtemand, lavt lønnet arbejde og det faktum, at den 17-årige Arnie er svært retarderet. Gilbert må påtage sig rollen som familiens hovedforsørger og tage sig af sin retarderede bror, men den lille families liv bliver vendt op og ned, da den frisinede Becky og hendes bedstemor kommer til byen.

http://www.youtube.com/watch?v=X6sLIP3908w

What's Eating Gilbert Grape er et på alle måder vellavet drama, som rører seeren dybt i sjælen, når man ser den. Et drama med både charme og sjæl. Alle leverer fremragende skuespillerpræstationer, omend Johnny Depp og Leonardo DiCaprio må fremhæves særligt i rollerne som Gilbert og Arnie. Historien foregår i et roligt tempo, men bliver trods dette aldrig kedelig. Det er en film, jeg kun kan anbefale, hvis man ikke allerede har set den.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Johnny Depp film 6
Kommentér på:
Johnny Depp film 6

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce