Johnny Depp film 5 {{forumTopicSubject}}
Skulle have været oppe igår :o)
Johnny Depp's filmforslag nr. 5
Film: Dark Shadows
År: 2012
Genre: Adventure/komedie
Instruktør: Tim Burton
Medvirkende:
Johnny Depp, Eva Green, Michelle Pfeiffer, Jonny Lee Miller, Chloë Grace Moretz, Helena Bonham Carter, Jackie Earle Haley, Christopher Lee og Alice Cooper
Information:
"I filmen 'Dark Shadows' følger vi Barnabas Collins (Johnny Depp) og hans familie, der i 1752 emigrerer fra Liverpool til USA og med tiden bliver både magtfulde og velhavende.
Ikke mindst Barnabas lever livet som eftertragtet playboy, lige indtil han knuser Angelique Bouchards (Eva Green) hjerte. Desværre for Barnabas er Bouchard bogstaveligt talt en heks, der forvandler ham til vampyr og begraver ham levende indtil 1972.
Her slippes han ved en tilfældighed fri og vender tilbage til et faldefærdigt hus, der bebos af hans mærkelige slægtninge med mørke hemmeligheder. "
Trailer:
http://www.youtube.com/watch?v=WZOKn8IJlYQ
'Dark Shadows' er baseret på TV-serien af samme navn fra 70erne, og med en god håndfuld gotik og familiedrama kan filmen umiddelbart beskrives som en blanding mellem 'Beetlejuice' (1988) og 'The Addams Family' (1991).
aug 2007
Følger: 110 Følgere: 97 Heste: 3 Emner: 352 Svar: 7.756
Nu er jeg generelt ret vild med både Johnny Depp og med Tim Burtons lettere surrealistiske og ofte gotiske universer, så mine forventninger til denne film var ret høje, og heldigvis blev jeg på ingen måde skuffet. Filmen er både vellavet og stemningsfyldt, og jeg er vild med flere af figurene, selv om Depp som sædvanlig stjæler billedet lidt i sin rolle som Barnabas Collins.
Johnny Depp film 5
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside