{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
944 visninger | Oprettet:

Så er han her... {{forumTopicSubject}}

Ja nu er han ikke bare ankommet herhjemme men osse her på HG -og det er self det nye koldblodsdyr Emil jeg snakker om smiley

Det har kostet en hel del krumspring at få taget nogen nogenlunde anstændige billeder af ham, for han render en i hælene som en anden hund, og har mulen i det hele, så det var ikke nemt at få ham på tilstrækkeligt afstand længe nok til at få taget et billede.
Han er en rigtig charmebøf, og det er svært ikke at grine af hans forsøg på lige et lokke lidt mere opmærksomhed ud af en.

Jeg er sikker på at vi nok skal få en masse sjov ud af ham smiley

Nå, men her er han så: http://www.hestegalleri.dk/galleri/211569-belgier_emil_af_koelvringgaarde

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Så er han her...
  • #1   28. okt 2012 Velkommen til den "lille" drengerøv Emil;-)

• #2   29. okt 2012 sikke fin han er

• #3   29. okt 2012 Eva-Maria -han er faktisk ikke ret stor. Kun ca 160, men han er ret kompakt og syner større smiley

• #4   5. nov 2012 Emil har nu startet sin karriere som enspænderhest -godt nok kun i det små, men de første spæde skridt er da taget.

Han har været ude at blive kørt i lange liner, og gjorde det faktisk rigtig fint. Lidt usikker til tider, han er jo vandt til at have sin faste makker at "støtte sig til", men efterhånden som han fandt ud af det er ok at gå deromme foran helt alene, blev han mere sikker og gik pænt fremad.
    Min fasr kommentarer var at han da godt nok var MEGET fin i munden, og det er jo bestemt et plus for sådan en stor basse -Marth er ligesådan, men Balder var noget tung fortil og sidstnævnte er bare ikke helt så behageligt når der skal køres.

Han viste osse at der må være arbejdet meget med at flytte sig for "tryk"/berøring. Så snart linerne flyttede sig til den ene eller anden side af bagparten, slingrede han derudaf -det kræver jo så min far får øvet sig lidt i det der med lange liner de andre har jo været knapt så følsomme da de startede, men det lover rigtigt godt for at få ham lært at flytte og runde sig for pisken når vi skal igang med dressuren engang smiley

I det hele taget tror jeg han kommer til at gøre det rigtig fint, osse sem enspænder. Han er jo allerede kørt 2-spand.

• #5   8. nov 2012 Så er Martha hestegal. De står på hver side af hegnet og ser på hinanden, og Axel er bare yt.
    Emil er nem at håndtere og står pænt på stald, men han er bestemt nu mere et bøvlehoved end tidligere. Ligeledes er der nu gitter for døren til boksen når det er nat, bare som sikkerhed, hvis Martha skulle finde på at gå på tur (det er sket før) smiley

Kommentér på:
Så er han her...

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce