{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
768 visninger | Oprettet:

Efter 9 :-) {{forumTopicSubject}}

En lille kedsomheds diskussion smiley

Jeg selv sidder og knokler løs med at huske så meget som overhovedet muligt på mit sidste skole år! Da jeg vil gøre ALT for at bestå min eksamen så godt at jeg kan komme på gymnasiet smiley

Jeg har altid gået på en lille skole med ikke særlig mange elever, i alt er vi 85 elever på min skole. Der er ingen lækre drenge, i min klasse OVERHOVEDET!! Og nogen af mine veninder derfra er bare sådan nogen som holder sig for sig selv... Jeg er ikke til særlig mange fester, da mine forældre mener at fest med alkohol høre til gymnasiet. Hvilket jeg syntes er helt fair, har skam ikke travlt smiley

Det jeg bare mangler lige nu! Det som jeg ikke har tålmodighed til er gymnasiet! Self. ved jeg det bliver hårdt... men glæder mig så meget!!!!!!!!
Alle de nye mennesker, lækre drenge (MANGE lækre drenge!) de udfordringer, fester og nye oplevelser jeg bare ikke kan vente til at få at se smiley

Jeg kan ikke andet end tænke at 9 klasse kan KUN gå for hurtigt! Jeg vil bare have det overstået med det samme!

Hvad med jer? Hvad skal I efter 9 og hvad glæder i jer til efter folkeskolen? smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Efter 9 :-)
  • #1   15. okt 2012 Går på gym nu - var helt sikker på at jeg ville det efter 9. Selvfølgelig er det pisse fedt at gå ud af 9 med gode karakterer, men lad være med at blive ked af det hvis du får dårlige karakterer - det eneste gym kræver er at du er erklæret uddannelsesparat, og du kan ikke rigtigt bruge dine karakterer til noget hvis du skal på gym. Jeg sidder ihvertfald bittersødt her med mit gode gennemsnit.

I hvertfald, glæd dig til gym!
    Mit sociale liv er blevet "boostet" 500 gange. Har mødt så mange nye fede venner, der er så fede fester, og generelt kommer du bare til at føle at der hele tiden foregår noget. Selv havde jeg ikke rigtigt et kærlighedsliv i folkeskolen, men nu da jeg er "fri " af folkeskolen (går på en anden skole end den der er i mit område), føler jeg også at der sker meget mere på den front.
    GLÆD DIG - det er hårdt, men det er det værd.

• #2   15. okt 2012 Jeg ved godt det ikke kræver vildt gode karaktere smiley Der er dog bare nogen fag, som JEG syntes er vigtigt for mig at bestå med glans, da jeg går meget op i de fag smiley Men er du gal man jeg glæder mig også! smiley

• #3   15. okt 2012 Jeg går også selv i 9. klasse, men jeg har ikke travlt med at skulle på gymnasiet. Jeg skal først på IUC (10. klasses center) efter 9. og så efter det tager jeg på Tørring Gymnasium - STX. Faktisk ville jeg helst springe gymnasiet over da jeg hader at man får mange lektier for (lektier og mig er verdens dårligeste idé at sætte sammen) og bare begynde på min uddannelse da det godt kan lade sig gøre, men min mor siger jeg skal på gymnasiet, men først efter 10.
    Og det med festerne og alkohol, jeg har gået til Ungdomskolefester siden 7. men nu har jeg fået lov til at tage til fester med alkohol smiley

På min skole er der masser af lækre drenge, men på min skole er vi også lidt over 400 elever.

• #4   15. okt 2012 Altså jeg havde det sådan den gang jeg gik ud af 9, at jeg ikke rigtig vidste hva jeg ville! Det resulterede til at jeg, valgte at tage 10 kl. både for at få det afklaret med hva jeg ville, og med at jeg ville komme i brobygning igen! Det skal jeg her efter efterårsferien, så det glæder jeg mig meget til!

Jeg har virkelig ikke fortrudt at jeg har taget 10 kl. det er så fedt, der er så mange dejlige mennesker!
    og hvis 10kl. ikke er noget, kan du altid melde dig ud igen, og starte et nyt sted(;

• #5   15. okt 2012 Jeg har ikke behov for 10 kl eller efterskole... Jeg syntes det er unødvendigt for mig da jeg ved hvad jeg vil smiley det var rigtig meningen at jeg skulle på landbrugsskole efter 9 men fordi jeg fik ad vide da jeg var på brobygning at folk d tog den uddannelse havde svært ved at få et job inden for den branche... Så jeg valgte gymnasiet fordi så har jeg meget nemmere ved at finde et job i fremtiden smiley men jeg glæder mig smiley OG skal jeg gå på, det bliver så fedt smiley

• #6   15. okt 2012 Jeg havde heller ik behov for 10 på den måde, men det er et godt år, hvor du kan finde ud af hva du vil! (:

• #7   15. okt 2012 Jeg ved skam hvad jeg vil smiley Har haft lang tid, og skiftet mening mange gange... Men på min skole kom vi på to brobygninger, og jeg ville være det samme sted hele tiden smiley Så jeg tænker ikke at ændre min mening om min uddannelse smiley

• #8   16. okt 2012 Lige nu lever jeg livet med niende klasse paa efterskole smiley
    Men hold da op jeg glaeder mig ogsaa viildt meget til gymansiet. min bror gaar der og han gaar til fester hver wwekend og han siger det er fantastisk!
    Selvfoelgelig haardt, men fedt!
    Som sagt lige nu nyder jeg hver eneste dag til det fuldeste. Alt er bare godt smiley utrolig og naesten for godt til at vaere sandt. Jeg fortryder i hvert fald 100 % heller ikke at jeg er startet paa efterskole. Det er noget af det fedeste. Hvis man foer manglede venner eller ikke var saa social og heller ikke havde gjort fester saa meget er efterskole helt klart ogsaa bare dte bedste paa den front (:
    man bliver ogsaa mere klar og moden. Kan jeg tydeligt maerke.
    Men ja, jeg synes virkelig du skal glaedde dig til gymnasiet. Det bliver awesome! (;
    hvilken en skal du gaa paa?

• #9   16. okt 2012 Jeg skal gå på OG Odsherreds Gymnasium smiley

Kommentér på:
Efter 9 :-)

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce