Efter 9 :-) {{forumTopicSubject}}
En lille kedsomheds diskussion
Jeg selv sidder og knokler løs med at huske så meget som overhovedet muligt på mit sidste skole år! Da jeg vil gøre ALT for at bestå min eksamen så godt at jeg kan komme på gymnasiet
Jeg har altid gået på en lille skole med ikke særlig mange elever, i alt er vi 85 elever på min skole. Der er ingen lækre drenge, i min klasse OVERHOVEDET!! Og nogen af mine veninder derfra er bare sådan nogen som holder sig for sig selv... Jeg er ikke til særlig mange fester, da mine forældre mener at fest med alkohol høre til gymnasiet. Hvilket jeg syntes er helt fair, har skam ikke travlt
Det jeg bare mangler lige nu! Det som jeg ikke har tålmodighed til er gymnasiet! Self. ved jeg det bliver hårdt... men glæder mig så meget!!!!!!!!
Alle de nye mennesker, lækre drenge (MANGE lækre drenge!) de udfordringer, fester og nye oplevelser jeg bare ikke kan vente til at få at se
Jeg kan ikke andet end tænke at 9 klasse kan KUN gå for hurtigt! Jeg vil bare have det overstået med det samme!
Hvad med jer? Hvad skal I efter 9 og hvad glæder i jer til efter folkeskolen?
sep 2008
Følger: 11 Følgere: 6 Heste: 3 Emner: 134 Svar: 1.198
I hvertfald, glæd dig til gym!
Mit sociale liv er blevet "boostet" 500 gange. Har mødt så mange nye fede venner, der er så fede fester, og generelt kommer du bare til at føle at der hele tiden foregår noget. Selv havde jeg ikke rigtigt et kærlighedsliv i folkeskolen, men nu da jeg er "fri " af folkeskolen (går på en anden skole end den der er i mit område), føler jeg også at der sker meget mere på den front.
GLÆD DIG - det er hårdt, men det er det værd.
okt 2009
Følger: 116 Følgere: 115 Heste: 2 Emner: 106 Svar: 391
nov 2008
Følger: 109 Følgere: 102 Heste: 9 Emner: 86 Svar: 477
Og det med festerne og alkohol, jeg har gået til Ungdomskolefester siden 7. men nu har jeg fået lov til at tage til fester med alkohol
På min skole er der masser af lækre drenge, men på min skole er vi også lidt over 400 elever.
okt 2007
Følger: 348 Følgere: 384 Heste: 4 Emner: 772 Svar: 11.330
Jeg har virkelig ikke fortrudt at jeg har taget 10 kl. det er så fedt, der er så mange dejlige mennesker!
og hvis 10kl. ikke er noget, kan du altid melde dig ud igen, og starte et nyt sted(;
okt 2009
okt 2007
Følger: 348 Følgere: 384 Heste: 4 Emner: 772 Svar: 11.330
okt 2009
nov 2008
Følger: 28 Følgere: 28 Heste: 4 Emner: 27 Svar: 179
Men hold da op jeg glaeder mig ogsaa viildt meget til gymansiet. min bror gaar der og han gaar til fester hver wwekend og han siger det er fantastisk!
Selvfoelgelig haardt, men fedt!
Som sagt lige nu nyder jeg hver eneste dag til det fuldeste. Alt er bare godt utrolig og naesten for godt til at vaere sandt. Jeg fortryder i hvert fald 100 % heller ikke at jeg er startet paa efterskole. Det er noget af det fedeste. Hvis man foer manglede venner eller ikke var saa social og heller ikke havde gjort fester saa meget er efterskole helt klart ogsaa bare dte bedste paa den front (:
man bliver ogsaa mere klar og moden. Kan jeg tydeligt maerke.
Men ja, jeg synes virkelig du skal glaedde dig til gymnasiet. Det bliver awesome! (;
hvilken en skal du gaa paa?
okt 2009
Efter 9 :-)
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside