{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.276 visninger | Oprettet:

skæv haleføring {{forumTopicSubject}}

Jeg har købt mig en ung dreng som fyldte 3 år i sep. og jeg syns jeg muligvis har spottet lidt skæv haleføring.... han er hverken tilredet og er nærmest helt rå.... men hva er det nu li det betyder med skæv haleføring? Kan husk min gamle hest havde det som ung, men har det ikk mere smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  skæv haleføring
  • #3   13. okt 2012 Han ska først tilrides næste år.. oghvis det "bar" er musklerne så kan det jo ske det retter sig så, når han nu kommer lidt igang.... og ja eller må jeg li ha en prof til a se smiley

• #5   13. okt 2012 Jeg kan kun være enig med Katrine P og ville få en til at se på det så det ikke bliver værre smiley

• #6   13. okt 2012 Når i taler om skæv haleføring er det så hele tiden de har det, og holder hesten sådan halen lidt på skrå?

Min fjord går med let løftet hale når vi rider og ligger den lidt på skrå. Men aldrig på folden.

Vil det være en god ide at få ham tjekket?

• #7   14. okt 2012 Det er bestemt ikk ret meget hvis det er der... som jeg skriver så har jeg muligvis spottet lidt sæv hale føring... Det er ikk hele tiden han har det i hvert fald, så vil da helt sikkert holde øje med ham og få ham tjekket hvis det blir værre.... Men er ikk sikker på der er noget.... syns bar jeg har set lidt nogle gang.... og ellers kan jeg li høre dyrlægen, når de ska ha deres vaccine, når han alligevel kommer, hvis jeg ikk syns det blir værre i mellem tiden smiley men rart a vide hva det er der gør a han har det smiley

• #8   14. okt 2012 Min gamle havde skæv haleføring spurgte dyrlægen da vi handelsundersøgelse på ham. Min første hest, så naturligvis spørg man, det betød ikke noget det havde mange heste. Naiv som man var dengang godtog jeg dyrlægens svar. Og nej det var ikke ok, kiropraktor fik senerer rettet ham lidt op. Men da tingene havde siddet og arbejdet skævt muligvis i en årrække kunne det ikke bare rettes op.

Er du i tvivl så planlæg en massør kiropraktor engang i fremtiden og hør om du kan få andre med, så i kan få rabat. Dyrlæger har jeg som sagt meget dårlige erfaringer med på det her område.

• #9   14. okt 2012 Min 2 års har også skæv haleføring - når hun er oppe at køre og dermed har halen løftet højt, lægger hun den helt hen til den ene side (link fjernet) .. Har planer om at få det rettet snart, så er der nogle, som kender en god kiropraktor nær KBH, som helst ikke skal være alt for dyr? smiley

• #11   14. okt 2012 Har altid lært at skæv haleføring er lig skæv ryg/muskulatur smiley .

• #12   14. okt 2012 SRB: Så meget gøt min det slet ik.... jeg er heller ikk sikker på a han har det, men syns jeg har set lidt.. så vil hel sikkert holde godt øje og hvis jeg syns der er antræk til noget, ska han selvfølgelig tjekkes;) en anden siden a sagen er a han er nød til a være lidt mere vant til alle former for berøing inden vi får noget ud a at der kommer en ud smiley da han nærmest hel rå da jeg hentede ham smiley

• #13   14. okt 2012 Katrine P: Tak for det, har faktisk også hørt godt om hende før.. Tror jeg ringer og hører hende en af dagene smiley

Stald Kastaniely: Nej okay, det lød nu heller ikke til at være voldsomt i din beskrivelse smiley Bella (min hest) har faktisk haft det i et stykke tid efterhånden, men det er faktisk blevet bedre end det var på billedet - så slemt er det slet ikke nu. Dog har hun en lille smule skæv haleføring nå hun bare går afslappet.. Tror måske hun er faldet ude på folden og hamret ind i noget, så en nerve sidder lidt i klemme.. Håber og tror i hvert fald det nemt kan rettes smiley

Kommentér på:
skæv haleføring

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce