949 visninger
|
Oprettet:
ferie på island {{forumTopicSubject}}
jeps..jeg skal til Island i september..
så jeg ville bare høre om der er nogen med gode erfaringer og råd i forhold til sådan en ferie.. jeg tænker både på leje af bil, indkvartering, ridning, indkøb, rideudstyr mm.
okt 2010
Følger: 14 Følgere: 16 Heste: 3 Emner: 64 Svar: 2.054
Det eneste vi selv skulle var fly og bus til reykjavik (meget nemt), og der blev vi hentet og bragt tilbage. Der var ikke behov for at leje bil.
Så tog vi en dag i Reykjavik, hvor vi kiggede på kaffebarer, kirke og genbrugsbutikker (de har nogle VILDT fede genbrugsbutikker). Det var mega nice. Den sidste nat boede vi på roomwithaview.is som ligger 30m fra gågaden.
Så var det med bus tilbage til lufthavnen.
dec 2008
Følger: 67 Følgere: 63 Heste: 4 Emner: 7 Svar: 174
være spændende at se vestmannaøerne, hvor man kan tage en færge til. Her man man gå op på en vulkan og mærke varmen fra jorden under sine fødder. Derudover skulle øerne bare være en smukt og spændende sted i det hele taget. Jeg bor selv i Island lige nu og har udsigt til øerne. Herfra ser de i hvertfald smukke og spændende ud. Hvis man vil besøge vulkaner som hekla eller eyafjellajökull så skal der igen en større 4x4 bil til.Der står rigtig meget i bogen "turen går til Island". Der kan i læse om alt der er værd at se. Håber i får en god tur. Island er noget helt specielt!
dec 2008
Følger: 67 Følgere: 63 Heste: 4 Emner: 7 Svar: 174
mar 2009
Følger: 43 Følgere: 40 Heste: 8 Emner: 37 Svar: 1.141
feb 2011
Følger: 49 Følgere: 50 Heste: 4 Emner: 15 Svar: 483
ferie på island
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside