Er han blevet vild med mig? {{forumTopicSubject}}
Jeg er lige startet i 9 klasse Og i min klasse går der kun to drenge, da resten er flyttet skole pga. min gamle lukkede... Når men ud over det. De er begge to nogen af mine bedste venner! Og jeg er rigtig glad for dem også De hedder begge to frederik. Så de går under navnene D og Ag
Her er mit spørgmål...
Her i løbet af sommerferien har jeg snakket rigtig meget med D over skype Og jeg har da også været til nogen klasse fester og sådan
Da jeg så startede i skole igen, fik jeg self. en krammer af alle klassekammeraterne Og vi hilste osv.. osv...
D var dog lidt mere speciel omkring mig... Hele den dag, gik han omkring mig og snakkede meget mere med mig end han plejer, og han skulle også sige farvel til mig når vi havde fri og sådan... Vildt underligt -.-'
Men nu er der gået to uger siden jeg startede i skole... Og jeg siger jer, i løbet af den uge og denne her uge, har han nærmest klamret sig til mig! Da vi havde fysik her i fredags, gav vores fysik lære os nogen fysik spille kort... Og vi måtte sætte os ud og spille dem Da vi spillede det først spil, sad vi på en bænk, og jeg sad lige ved siden af D. Under spillet da jeg var ude -.-' xD Begyndte D at sidde og ligge mit hår om bag mit ene øre, og han sad og rettede på mit hår også? Mega underligt... Jeg sagde til ham at han skulle lade vær Bag efter skulle vi ind og hente et nyt spil, og der lå vi nede på fodbold banen i græsset Jeg lå på maven, og D kom hen og lagde sit hoved på min ryg... Lige pludselig begyndte han at hive lidt ned i mine bukser! Jeg skyndte mig straks at reagere! Og sagde ''At det der var dernede ragede ikke ham!'' xD Haha
Også i dag var vi på stranden med klassen Og han gik og holdt sin arm omkring livet på mig når jeg gik rundt -.-'...
Jeg har det sådan selv, at jeg IKKE tror han er vild med mig Det håber jeg ikke... For jeg vil ikke ødelægge vores venskab hvis han er... For så bliver det bare sådan vild akavedet mellem os
En af pigerne fra klassen har været sammen med ham, og hun siger hun hader lidt lige nu... Og vil faktisk ikke snakke med ham eller noget Så jeg tænker hvad gør jeg hvis han er???
nov 2006
Følger: 92 Følgere: 83 Heste: 4 Emner: 279 Svar: 3.518
Er han blevet vild med mig?
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside