Nu skal der spares!8) {{forumTopicSubject}}
Hej folkens :P.
Nu skal I høre!!
Jeg har i længere tid haft svært ved at få mig et arbejde. - For der er jo intet?!
Men NU!!! har lille jeg fået et arbejde. 2 gange om ugen skal jeg gå med reklamer, og jeg får ca. 700,- udbetalt om måneden :P. Og det er jo gode penge at have :p.
SÅ!
Jeg har valgt, at jeg sparer ALT jeg overhovedet kan. (Har så dyr jeg skal betale foder til, og et abonnement men altså :p)
For, hvis jeg sparer nok penge op, så køber jeg mig en hest 8). Selvom der nok går 100000 år, så kigger jeg alligevel allerede nu xD. Jeg kan ikke lade være :c.
Men, jeg har valgt jeg vil have mig en ICC. Eller bare en lidt tung hest. For jeg er nemlig helt vildt med de tunge racer, men for at jeg har en chance på springbanen mod heste, må det nok hellere være en lidt lettere hest. - Ikke fordi en IC f.eks. ikke kan klare de store heste, men det er nok lidt sjovere med en lidt let hest :3.
Så ja, jeg vil bare lige sige hvor glad jeg er for mit nye arbejde, og hvor meget jeg håber på, det her vil lykkes for mig :'3!
nov 2008
Følger: 266 Følgere: 1264 Heste: 11 Emner: 201 Svar: 6.449
Har også haft Irish Cob før, men savner også den der ikke så tunge fornemmelse når man rider :). Så, så længe det er en blanding af noget tungt og let, vil jeg være tilfreds :D.
Og mange tak!
nov 2008
Har desværre haft konfirmation.. Men der fik jeg så også Dipsy <3. Min tidligere IC vallak n_n.
Det er ikke en decideret hest jeg har øje for, bare generelt ^-^.
Regner også med, at jeg køber en af de billigere. - Ikke fordi en dyr hest er dårlig, men det er lidt sjovere (synes jeg) hvis man køber en billigere hest som næsten ikke kan noget, og så selv rider den op. Istedet for at købe en dyr hest der kan det hele :).
Jeg vil rigtig gerne deltage i stævner, da jeg godt kan lide spændingen, men mht. bidløs (som du har linket til, før også til mig ), så er jeg i forvejen bidløs, rider kun med bid til undervisning på en rideskolepony :). Så det er meningen min forhåbentlig kommende hest også skal rides bidløst, både hygge og stævne n_n.
Og så vil jeg generelt også gerne bare op i højden at sidde :3.
mar 2008
Følger: 81 Følgere: 78 Heste: 1 Emner: 262 Svar: 1.027
nov 2008
Jeg var i forvejen ved at blive for stor, og jeg skulle have mig en lille hest. Så vi betalte to opstaldninger. Far blev fyret, og så kunne mor ikke betale begge opstaldninger, så begge heste blev sendt tilbage til min tante, og de er begge solgt i dag..
Jeg kender ikke andre stævner, jo DHE, men det er jo kun i Silkeborg..:3
Stald thyras - Tak :)!
nov 2008
Jeg vil det gerne, men mine forældre gider ikke køre :3. Og jeg kan ikke køre selv, endnu xD.
nov 2008
Det kunne jeg også :P.
nov 2008
Men jeg må se om jeg kan komme af sted derover på et eller andet tidspunkt n_n.
Hvorfor har du ikke nogen børneopsparing?:3
Gud, ja du er da heldig så!o: Aner ikke, om mine forældre vil hjælpe. Jeg tror det, men er ikke sikker xD. Sådan noget er jo hamrende dyrt O:.
nov 2008
Aaaah. Okay :3.
Du er stadig heldig :3. Men, det er irriterende det er så dyrt..:s
nov 2008
Nu skal der spares!8)
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside