{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
901 visninger | Oprettet:

Styrt {{forumTopicSubject}}

Hej alle hesteglade! smiley

Jeg håber i nyder sommerferien.. eller ihvertfald resterne af den.

Jeg ville egentlig bare dele min oplevelse med jer, ligesom mange andre har gjordt: jeg red egentlig ikke tur, jeg vil bare fortælle jeg hvor vigtigt det er, at man har det rette udstyr på.. det redede mig fra mange slemmer skader.

Om tirsdagen går jeg til springundervisning med min søde hest, (Miss Rico). Vi er på vej til at springe en bane, og det går rigtig fint. Vi skal så over den her trippelbar, og tilridningen er helt fin. Men idet kun er hoppe over forhindringen rammer hun med forbenene en af bommene og får den ind mellem benene. Hun falder. Helt, ned. Hun ruller rundt nede på jorden, og jeg når at komme ind under hende.. får jeg efterfølgende afvide, da jeg intet af det her kan huske.. en masse mennesker komme farende. Og jeg blive tjekket i begge ender. Jeg kommer så op på hende igen, og rider så to forhindringer, hvilket jeg heller ikke husker. Og så bliver jeg åbenbart uklar. Jeg kommer af hende, og får udstyret af, hun bliver læsset lynhurtigt og jeg bliver monteret fast inde i bilen. Min mor ringer til skadestuen, men min mor må ingen steder gøre med mig. Hun ringer så til 112. 5-10 min. efter kommer ambulancen, jeg får en af de der nakkestøttere på, og kommer op på en hård, hård pind. De fortæller mig, at der om lidt vil ankomme en helikopter der skal se lidt på mig. Men de bedømmer dog heldigvis, at ambulancen kan køre mig til skadestuen. Da vi ankommer, får jeg heldigvis afvide at det "kun" er en hjernerystelse. Og der hvor min hest havde ligget på mig (på låret) var der kun overflødige skrammer.

Så jeg var MEGET heldig. Jeg hvis jeg ikke havde sikkerhedsvest og ridehjelm på, så kunne der have sket nogle forfærdelige ting. I det hele taget, er det meget farligt at omgås disse dyr. Så pas på, og tænk jer om når i begiver jer ud med disse fabelagte heste.

//Pernille. smiley

Spar penge på din forsikring

• Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Styrt

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce