924 visninger
|
Oprettet:
hjælp til stævner {{forumTopicSubject}}
hej ja som overskriften siger så har jeg brug for lidt hjælp da jeg kun har startet et stævne siden jeg vr teenager:-) (så håber i bærer lidt over med mig)
her er problemet jeg vil gerne til at starte lidt klubstævner igen, men hvordan foregår det??jeg ved at man skal være medlem af en klub?? hvordan finder jeg stævnerne de forskellige steder?? jeg bor på fyn så det må vel være et eller andet distrækt jeg hører under eller?? hvordan er reglerne ang. påklædning og hvordan finder man ud af om det er stor bane eller lille bane man skal ride på??? håber i kan hjælpe mig med at få besvaret alle mine spørgsmål hehe:-)
mar 2007
Følger: 35 Følgere: 41 Heste: 2 Emner: 284 Svar: 6.338
Inde på samme hjemmeside kan du komme ind på DRFportalen hvor du kan søge på stævner og også tilmelde dig.
Din hest skal være vaccineret inden du må stille til start
jan 2008
Følger: 49 Følgere: 48 Heste: 8 Emner: 28 Svar: 201
(link fjernet)
Hvilke klasser og på hvilken bane kan læses i stævnets propositioner.
okt 2007
Følger: 33 Følgere: 29 Heste: 2 Emner: 36 Svar: 754
Du skal starte som hest, og så vil det normalt være på lang bane. Men ellers kan du altid se det i propositionerne.
Lc1A betyder det er Lc1 på lang bane 20 x 60
Lc1B betyder det er Lc1 på kort bane 20 x 40
Fyn er distrikt 7, som du også kan se af Tania's link
På distriktets side kan du se en liste over planlagte stævner, hvorefter du finder detaljerne på klubbens egen side.
Til klubstævner er der ikke de store krav til påklædning. Lyse bukser og mørk langærmet trøje.
Underlag skal bare ikke være i skrigende farver, men det er ikke et krav at det er hvidt.
I LD og LC klasser må du selv bestemme om du rider med sporer eller pisk, eller slet ikke noget. Men fra LB er sporer et krav.
Det var da ihvertfald nogle af dine spørgsmål
nov 2007
Følger: 64 Følgere: 63 Heste: 12 Emner: 74 Svar: 716
nov 2007
nov 2007
nov 2007
hjælp til stævner
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside