{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
924 visninger | Oprettet:

hjælp til stævner {{forumTopicSubject}}

hej ja som overskriften siger så har jeg brug for lidt hjælp da jeg kun har startet et stævne siden jeg vr teenager:-) (så håber i bærer lidt over med mig)
her er problemet jeg vil gerne til at starte lidt klubstævner igen, men hvordan foregår det??jeg ved at man skal være medlem af en klub?? hvordan finder jeg stævnerne de forskellige steder?? jeg bor på fyn så det må vel være et eller andet distrækt jeg hører under eller?? hvordan er reglerne ang. påklædning og hvordan finder man ud af om det er stor bane eller lille bane man skal ride på??? håber i kan hjælpe mig med at få besvaret alle mine spørgsmål hehe:-)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hjælp til stævner
  • #1   9. aug 2012 De fleste af dine spørgsmål kan du finde svar på i reglementet. Det kan du finde på www.rideforbund.dk

Inde på samme hjemmeside kan du komme ind på DRFportalen hvor du kan søge på stævner og også tilmelde dig.

Din hest skal være vaccineret inden du må stille til start smiley

• #2   9. aug 2012 Her er en oversigt over klubstævner på fyn de kommende måneder
    (link fjernet)

Hvilke klasser og på hvilken bane kan læses i stævnets propositioner.

• #3   9. aug 2012 26 august holder Ridekluben Krikkerne et kursus i hvad du skal huske når du skal til at starte stævner. Det ville da nok være et rigtig godt sted at starte med alle dine spørgsmål. Jeg kan desværre ikke huske deres hjemmeside men prøv at søge selv.

Du skal starte som hest, og så vil det normalt være på lang bane. Men ellers kan du altid se det i propositionerne.
    Lc1A betyder det er Lc1 på lang bane 20 x 60
    Lc1B betyder det er Lc1 på kort bane 20 x 40

Fyn er distrikt 7, som du også kan se af Tania's link

På distriktets side kan du se en liste over planlagte stævner, hvorefter du finder detaljerne på klubbens egen side.

Til klubstævner er der ikke de store krav til påklædning. Lyse bukser og mørk langærmet trøje.
    Underlag skal bare ikke være i skrigende farver, men det er ikke et krav at det er hvidt.

I LD og LC klasser må du selv bestemme om du rider med sporer eller pisk, eller slet ikke noget. Men fra LB er sporer et krav.

Det var da ihvertfald nogle af dine spørgsmål smiley

• #4   9. aug 2012 hej alle tusind tak for hjælpen det var dejligt:-) jeg vil kigge videre på¨de link i har sendt:-)

• #5   9. aug 2012 hvad betyder c-stævne med D-klasser??

• #6   9. aug 2012 lotte n: det ville være super det kursus men je skal til hingstfremvisning med Anders den weekend så det kan jeg desværre ikke:-(

• #7   9. aug 2012 hvilken klub vil i anbefale at melde sig ind i?? jeg er nemlig tilflytter her til fyn så jeg kender ikke de forskellige klubber.. det må meget gerne være en snoppefri klub:-)

Kommentér på:
hjælp til stævner

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce