{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
684 visninger | Oprettet:

hjælp til stævner {{forumTopicSubject}}

Hej i skønne HG,er

Hvordan er det nu lige med det der stævne halløj. det er skisme mange år siden jeg har startet et stævne. smiley

jeg er voksen ponytrytter og min pony er en 1,er pony.

hvordan er det nu det er. må jeg godt starte mod andre ponyer når det er klubstævne og hvis jeg skal starte andet end klubstævne hva så???

er total grøn på det område.

det er nok 15 år siden jeg har startet stævne og har haft hestepause pga. 2 børn osv osv

så please hjælp mig,

og ps hvad kræver det for at starte stævner, har hørt noget om rytter licens, rytter mærker osv osv???

omg det er jo en jungel smiley

Håber nogen kan hjælpe mig.

mvh Rebecca

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hjælp til stævner
  • #1   10. jan 2012 Hejsa!

Da du er vokensrytter, kan du derfor kun ride MOD heste, på en kat. 1 pony :o)) men hvis du vil ride udenfor konkurrence, kan du godt ride mod ponyer, men vinder du, får du intet for dette, men rider du mod heste, kan du få placeringer som en hver anden i den klasse :o))

• #2   11. jan 2012 Angående stævner.

Til E+D-stævner, skal du kun være medlem af en rideklub, for at kunne starte, (husk tøjpåklædning). Man skal ride med stævnenummer :o))

Angående ryttermærker, er det først til C+ stævner.
    Hvor man skal have ryttermærke 3+4 + klar parat start (rytterlicens) rytter skal registreres, hesten/ponyen skal stævne reg. :o)) Koster 300,- kr. for stævne reg. af hest/pony.

• #3   11. jan 2012 Rebecca: Velkommen i klubben af voksne ponyryttere ;O) jeg var til mit allerførste stævne i 25 år i november måned ;O) det var en fantastisk sejr at gennemføre....altså en sejr for mig selv ;O)
    Til de almindelige klubstævner skal du også være medlem af rideklubben men til gengæld går de ikke så meget op i om du er helt reglementeret påklædt...der må rides med klubjakke eller mørk trøje etc. ;O)

Kommentér på:
hjælp til stævner

Annonce