{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
782 visninger | Oprettet:

Hold i nakken når jeg drømmer om Dixie {{forumTopicSubject}}

D. 2/8 er det præcis 2½ år siden jeg mistede min elskede hoppe og bedste ven Dixie.
Den første måned havde jeg mareridt hver eneste nat, og derefter aftog det langsomt, men det hænder stadig at jeg drømmer om hende, og som regel er det noget negativt.

Efter den første måned, begyndte jeg at få hold i nakken hver eneste gang jeg drømte om hende, og det gør jeg stadig. Indtil for et år siden skete det minimum en gang om måneden. Nu sker det ca. en gang hver 2-3 måned.

Er der andre der har oplevet lignende?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hold i nakken når jeg drømmer om Dixie
  • #1   22. jul 2012 Det lyder mærkeligt, men jeg tror ikke at det har nogen betydning.
    Hvor er det hårdt at læse indlæg, med din helt fantastiske Dixie! :-((

• #2   23. jul 2012 Jeg tror at det er fordi at du ligger uroligt om natten, og du ligger forkert<3
    Jeg kan ikke vide det, da jeg ikke selv har oplevet det<3
    Held og lykke i fremtiden med at komme over sorgen<3

• #3   23. jul 2012 Jeg synes det lyder som om, du ligger forkert/spænder op. Hvis det er negativt som i; at være ked af det, bange, sur e.lign. så synes jeg, det lyder meget sandsynligt, at du spænder op. Hvis du gør det lang tid af gangen, og måske oven i købet ligger uroligt, så du ender i en mærkelig stilling eller ligger forkert med halsen/hovedet, så man man jo tro, du får hold i nakken..
    Jeg ved det selvfølgelig ikke, det var bare den første tanke, der slog mig..
    Held og lykke med det, eller hvad man siger.

R.I.P. Dixie

• #4   23. jul 2012 Tak skal I have allesammen.

Jeg kan fortælle så meget, at det er KUN når jeg drømmer om Dixie. Jeg har endnu ikke fået hold i nakken af andre mareridt jeg har haft.

Sidste mareridt jeg havde, var ikke engang et mareridt som sådan.
    Jeg gik henad en lang landevej sammen med min kæreste og min veninde (som købte hendes TWH samtidig med at jeg købte Dixie), og vi var på vej ud for at hente hendes hest og Dixie. Men vejen fortsatte, og vi nåede aldrig derhen før jeg vågnede. Men jeg vågnede stadig med hold i nakken. Så ja, det var ikke mareridt, men stadig negativt.

Jeg synes det er enormt underligt, men det har self. noget med spændinger at gøre, samt at jeg ligger forkert når jeg drømmer.

Tak for jeres søde ord også.

• #5   24. jul 2012 Har du prøvet at spørger din læge?:-)

• #6   24. jul 2012 Nej, det har jeg godt nok ikke endnu, men det var self. en idé :o)

• #7   24. jul 2012 Det var bare en idé, for som regl ved de hvad der kan fremkalde det, og hvad det kan have af sammenhæng:-)

Kommentér på:
Hold i nakken når jeg drømmer om Dixie

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce