{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
745 visninger | Oprettet:

Manen har skiftet side {{forumTopicSubject}}

Igår da jeg var ude hos Mary, bemærkede jeg at hendes man lå på højre side af halsen - hvilket den normalt aldrig gør.
Eller, den sidder gerne lidt på begge sider, men altid mest på venstre, og det plejer også at være til den side jeg "lægger manen over" - altså, bare så hårene ligger på samme side, intet voldeligt eller avanceret smiley
Hvad kan det skyldes, at manen lige pludselig ændrer side ? Ikke fordi jeg tror det er farligt, studsede bare lidt over det smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Manen har skiftet side
  • #2   27. jun 2012 Det kunne jeg ikke forestille mig, først og fremmest fordi det bare er sket fra den ene dag til den anden, og så fordi vi de sidste to uger kun har skridtet for løse tøjler i skoven ... smiley

    Lige en helt anden tanke; kan det skyldes regn ? Hun står på døgnfold, og har jo stået ude i nogle byger her på det sidste; kan regnen have tynget manen ned på den anden side, hvis den tilfældigvis har siddet der da det regnede ? smiley


  • #4   27. jun 2012 Hm, pt. er den ikke overdrevent lang, en to-tre håndbredder vil jeg mene, og så er den meget normal i tykkelsen. Så det kunne måske godt være vejret der har spillet mig et puds i den her situation ... smiley

Kommentér på:
Manen har skiftet side

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce