{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
743 visninger | Oprettet:

Dejlig tur i naturen :') {{forumTopicSubject}}

Hej med jer.

Vil lige sige som det første at jeg ikke ligefrem har det bedste bånd til min lille hyp. Vi skændes en del når vi er på tur smiley ( Hvilken vej xD)

Men igår red jeg en af de bedste ture jeg har haft længe på hende.
Det startede med at jeg tog det jeg altid plejer på ( Lammeskindssadel,rebgrime,træktov og codeo) og endte med codeo og rebgrime.
Det var så fantastisk rart at kunne mærke hestens bevægelser, uden at man på samme måde kan stoppe den. Red både over vej, forbi to knallart og i alle gangarter.

Det er vildt fedt at jeg endelig kan ride i det jeg selv vil uden at jeg skal hører fnidder om det ! ( er flyttede fra en kællingegård til en super hyggelig gård :))

Hvad med jer ? har i haft nogle gode ture for nyligt ? smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dejlig tur i naturen :')
  • #1   21. maj 2012 Hvor er det bare skønt at høre - det er så dejligt når man kan mærke fremskridt!

Jeg har ikke haft hest et stykke tid - så jeg har fundet mig en part som jeg snart skal starte med.
    Det bliver rigtig spændende! - Han er ikke så glad for at ride tur alene, så det bliver fantastisk at have noget at arbejde med igen - det har jeg godt nok savnet meget!

• #2   22. maj 2012 Dejligt at høre.
    Jeg havde en dejlig dejlig dejlig tur igår på min hest! (-:
    Vi skændes også meget om hvilken vej vi skal hen osv. men igår var jeg i godt humør og havd eegentlig haft en ok dag så det gik faktisk rigtig godt + han havde sit dejlige arabertemperament som jeg har savnet da han var så'n lidt syg ... (-:

• #3   22. maj 2012
    The Kids From Yesterday :
    Hvor er det dejligt at han har fået sit arabertemperament tilbage! smiley

Min egen var også syg ved nytår og var helt væk smiley
    Nu har hun heldigvis også fået sit arabertemperament tilbage + mere! :o)

• #4   22. maj 2012 Iiih det er så dejligt, når man kan mærke, hvordan de er så ivrige efter og lave noget smiley

Kommentér på:
Dejlig tur i naturen :')

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce