Dejlig tur i det fri {{forumTopicSubject}}
I går red min mor og jeg en dejlig tur hen mod aftenen ved solnedgang på markeveje og stubmarker. Vi sætter så i trav og min pony slår så over i den VILDESTE fri trav jeg nogensinde har set ham lave (han har gået til og med PRM, med tidligere ejer) men det her var simpelthen sindsygt! Jeg kunne overhovedet ikke stoppe ham igen, hahahaha.. Så slår jeg over i galop da jeg meget sjovt nok syntes jeg har mere kontrol over ham her, står så op i let sæde og han fiser bare derud af, jeg syntes det var så dejlig forfriskende! Nu må i ikke misforstå mig, jeg havde skam kontrol over ham, og ingen biler eller traktorer i nærheden Det er noget vi ikke gør hver dag da han jo er en konkurrence pony, og er en lidt dyr sag af sig, men jeg syntes bare at det er skønt at komme ud, vi skridter skam ture mange gange i ugen, bare ikke lige som disse.
Havde bare sådan lyst til at dele det med nogle hestetosser
Det skal lige siges at jeg var på Rømø (ude ved vesterhavet, billeder ses i profilen :)) med ham i sommerferien og han havde overhovedet ikke den samme energi som her, derude skulle jeg nærmest sidde selv og prikke til ham at han gad at flytte sig.
PS. Kredit til den person der læser det her igennem!!!
sep 2008
Følger: 140 Følgere: 139 Heste: 2 Emner: 418 Svar: 1.894
Har selv haft den vildeste tur kun i codeo ( Reb om halsen) i fuld galop på en sti. Der var 100% kontrol over hesten, og der skulle intet til at stoppe hende.
Man bliver bare så høj at sådan nogle dejlige ture
jan 2008
Følger: 29 Følgere: 27 Heste: 4 Emner: 12 Svar: 605
jun 2007
Følger: 62 Følgere: 38 Heste: 4 Emner: 29 Svar: 363
dec 2010
Følger: 32 Følgere: 266 Heste: 1 Svar: 347
Mig og min part red vores første tur i over 2 måneder dog kun i skridt til at starte med da vi følger et trænings program da han ingen kondi har og skal have bygget muskler op igen (: men det var virkelig også en skøn tur men hvor nyder vi dog bare en god galoptur og man bare kan mærke hesten også nyder og vil det men vi skal jo følge vores skema så den står på lidt skridt endnu og om ikke så længe må vi begynde og trave intetvaller men hvor er det en skøn følelse når vi bare gallopere derud af
dec 2010
Følger: 32 Følgere: 266 Heste: 1 Svar: 347
Dejlig tur i det fri