{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
528 visninger | Oprettet:

Hjælp! Min hest vil ikke hentes fra græs--- {{forumTopicSubject}}

Hej Alle.
Hvergang(Nlæsten( jeg skal hente diamond er hun begyndt og ikke vil med, begynder og stoppe, og når man har træktov i tror hun jeg longere, og begynder og løbe om mig, og bukke, og stejle lidt, og er ført blevet ramt af hende smiley
Det er bare rigtig træls, for kan jo ikke rigtig ride så ??
På forhånd tak!!;)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp! Min hest vil ikke hentes fra græs---
  • #1   20. maj 2012 Hvis du har en lille fold du kan træne på. Så kan du gøre sådan du har godbidder som den får.
    1: Så den står på folden og du kommer hen til den giver du de den godbid, står og snakker lidt, og går.
    2: du går hen til den med godbidder og sætter tovet fast. står og snakker lidt(den å gerne græsse imens)
    3: du går hen og giver den godbidder, sætter tovet fast og trækker bare 5-7 meter (det er lige meget hvilken retning) og sætter den fri igen.
    (hvis den løber og stejler og den slags. så bare stå helt stille med ryggen mod den)
    4: du går ned på marken og henter den helt op til lågen. og slipper den fri igen. (husk godbidder)
    5:du trækker den helt ind(husk godbidder)

HUSK! der skal gå MINDST 10 minutter efter hvert besøg. og hvert trin burde tage 1-2 timer. Så tag MAX 1 trin af gangen. smiley

håber det var til hjælp

Kommentér på:
Hjælp! Min hest vil ikke hentes fra græs---

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce