{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.597 visninger | Oprettet:

Show trense str. shetlænder? {{forumTopicSubject}}

Hej shetlænder folk!
Da jeg skal have kåret min hoppe her i år, vil jeg gerne have en rigtig showtrense til hende, da de somregel er lidt finere syet og der er ikke nær så meget i hoved af ponyen, så man bedre kan se dens udtryk.
Problemet er bare at jeg ikke kan finde en, så jeg ville hører hvor i har købt jeres og hvad prisen var, da jeg som så mange andre, helst ville holde prisen lavt smiley

håber i kan hjælpe mig smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Show trense str. shetlænder?
  • #1   11. maj 2012 Jeg har gjort det at jeg har taget en alm trense, fjernet næsebåndet, og så sat næseremmen fast der hvor biddet sidder fast, det giver samme effekt som en showtrense, og jeg synes det er lige så fint at se på.
    Jeg bruger altid kun alm trenser til mine ponyer, synes det er for voldsomt at ofre en masse penge på en fin showtrense.

Eks:
    (link fjernet)

Fancy bruger jeg bare en alm sort trense til, der ikke er for kraftig i læderet:
    (link fjernet)

• #2   11. maj 2012 Det havde jeg somhen også tænkt på, men vidste bare ikke helt om det var "lovligt", Har aldrig været til en kåring med egen hest før, så er lidt grøn, eller hvad man nu kan kalde det smiley

men tak for hjælpen smiley

• #3   11. maj 2012 Jeg tror nok at det eneste krav er at hoppen skal bære bid, og det er jeg ikke engang sikker på. Ellers handler det om at finde den trense der viser ponyens hoved bedst frem, og altså passer bedst til ponyen. Lilli som jeg viste før ser klart bedst ud med tynde remme på hovedtøjet, og altså også en tyndt næsebånd, mens min anden hoppe Rebecca skal have noget lidt mere kraftigt, skal lige se om jeg kan finde et hovedbillede af hende

Hun er her med samme trense, men den klæder ikke hende helt så godt, har desværre ikke fundet en der passer super godt til hende endnu
    (link fjernet)

• #4   11. maj 2012 syntes denne er helt vildt sød ( :
    (link fjernet)

Kommentér på:
Show trense str. shetlænder?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce