{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.264 visninger | Oprettet:

Trense Med Lak. {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen!(:

Vi søger trense med lak i sort, det er til vores welsh hingst. Det skal bruges til når han skal til show osv, men det beshøves ikke være det bedste af det bedste.
.Vi har kigget på hooks.dk , men der er der kun en str cob som det mindste8af det vi har set endne til videre). Jeg ved ikke hvor stor trensen er i en str cob?(:

Kender du en hjemmeside med lak trense str pony eller har du et trense med lak fra hooks og kan bedømme hvor stort det er, så ville jeg gerne høre fra jer.!.

Jeg opretter en annonce herinde til jer som har et?(:

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Trense Med Lak.
  • #1   2. aug 2010 jeg har en trense med lak på næsebånd og pandebånd fra totti tror jeg(min er nemlig uden mærke på pandebånd). De fåes også i str. pony smiley har købt den i ridersport.

• #2   2. aug 2010 Jeg er lige nysgerrig.. Skal sådan en pudses anderledes end alm. læder trense? Det lyder spændende med lak.

• #3   2. aug 2010 Jeg ved det faktisk ikke. Jeg tror det er lettere at få rent.

Jeg vælger den, da Fabian er sort, og jeg gerne vil have man kan se trensen på ham, med det lak, som lige skinder igennem med et glimmer pandebånd!(:

• #4   2. aug 2010 Den trense med lak fra Hööks er af mærket CH ..
    Jeg har selv haft en anden CH trense, og synes deres cob er stor i str. ..
    Min hoppe har stort hovede og burger normalt stort cob, men denne var dog næsten for stor til hende, næsebåndet skulle spændes helt ind på hende, kæberemmen var helt oppe i begge sider, det nederste næsebånd måtte jeg lave flere huller i, så ærlig talt tror jeg den bliver for stor til din pony ..

Kommentér på:
Trense Med Lak.

Annonce