{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
675 visninger | Oprettet:

faldte af ;) {{forumTopicSubject}}

hej jeg har lige et spørglesmål smiley

i går faldt jeg af min hest og jeg er ikke helt sikker på hvordan det skete men min hoppe stoppede eller snuplede og så faldte jeg ud på halsen af hende og det kan hun ikke lide så hun gik lidt i panik og så faldte jeg af smiley

mit spørglesmål er så at efter jeg faldte af så løb hun ikke rundt og bukkede og var helt ude af den hun stod stille ved siden af og kom hen med mulen og snusede til mig og blev ved mig smiley så jeg er ikke sikker på om hun smed mig af med vilje altså at hun bare stoppede op eller om hun snulpede jeg håber i kan hjælpe mig smiley

hilsen stine smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  faldte af ;)
  • #1   13. apr 2012 hehe jeg blev også smidt af min venindes pony igår smiley men hun er så kærlig altid at hun kommer også lige hen og "tjekker" om man er okay, hun stod også med mulen heeeeeelt nede i hovedet på mig smiley men hun blev sur fordi jeg tryggede til hende da hun havde sat i gallop( det skal siges hun ikke kan galloppere så det var derfor ) så smed hun mig af. men hun gør det ikke for at være ond på nogen måde!

men du skal nok regne med at din pony heller ikke gør det fordi den gerne vil have dig af, som du selv skrev gik hun jo lidt i panik smiley
    men det er HELT klart fordi hun er kærlig og er " bekymret" for dig at hun kommer over til dig bagefter smiley ligesom Malour gjorde ved mig ..

• #2   13. apr 2012 ditto^^

• #3   13. apr 2012 Med Camilla og Fjordhesten Bailey D

Kommentér på:
faldte af ;)

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce