{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
826 visninger | Oprettet:

Hjælp til føl. {{forumTopicSubject}}

på 2 mdr.
Har mange problemer med Uniq, hun er noget af en sær en, på mange måder kan jeg se hendes far (Millow) i hende.
Har problemer med at komme til hende i boksen og ikke mindst på folden. hun flygter, er der nogen her inde der evt kan hjælpe mig med hvad jeg skal gøre, hun er begyndt at få grimme på om dagen, men det er en kamp hver morgen med at få den på og hver aften at få den af igen er det meget alm at det skal være sådan hun har nu fået den af og på det sidste mdr.
Jeg har så meget brug for nogen råd til hvad jeg skal gøre.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til føl.
  • #1   3. apr 2012 Man er selvfølgelig nødt til at have tålmodighed med sådan noget, så hav tålmodighed! smiley
    Jeg tror det er vigtigt at du kommer i kontakt med ham flere gange om dagen, hvor du gør situationen til noget positivt for ham. Du kan f.eks. bare gå ud og hilse på ham et par gange.
    Udover det, så når du kommer hen mod ham så sæt dig på hug når han begynder at vige væk fra dig, og afvent at han kommer hen til dig. Du vil jo virke meget stor for ham når du sådan kommer hen imod ham..
    Håber det hjælper dig lidt, held og lykke med ham smiley

• #2   3. apr 2012 Haha, den første linie er vel nok velskrevet!

• #3   3. apr 2012 Tak pernille jeg må bare som du skriver have tålmodighed. smiley

• #4   3. apr 2012 Ja smiley

• #5   3. apr 2012 skal hun have grime af og på??? min fra sidste år var sådan da hun var omkring de 2-3½måneder kunne slet ikke komme til hende og så gik det over af sig selv igen... nu ånder hun mig i nakken så snart hun kan komme til det og kan ikke få hende væk.. smiley

• #6   3. apr 2012 som de andre siger snak med ham det jeg gør er i stedet for at gå efter at få fat i grimen eller rundt om halsen så skal du klø ham bag på af en eller anden grund kan de ikke rigtig gå når de bliver kløet smiley og så få rørt ham godt over alt specielt under maven og ned af benende heste bliver "venner" ved at nusse (klø ham hudløshed så bliver i perlevenner :-D)

• #7   4. apr 2012 Linette S:
    Det er rart at hører jeg ikke er den eneste der har eller har haft de problemer.
    Ja hun får grimmen på om morgen og af om aften.

Ja det gør jeg også, nu her i går aftes efter jeg skrev dette indlæg, gik jeg over til hende, og der kom hun med det samme uden problemer. jeg har fra dag 1 nusset, kløet og krammet hende, hun elsker at få nusset sine ben, hun kommer selv med benene når hun mener jeg skal nusse dem, det har jeg ikke nogen problemer med, men hun er ikke vild med at blive kløet bag ørerne.
    Her til morgen tog jeg igen en meget lille kamp med hende for at få grimmen på hende, og denne gang satte jeg et træktov i hende hvilker hun ikke mente hun skulle, så hun kastede sig rundt i boksen, efter en 30 min. blev hun trukket ud, hvilket gik rigtigt godt, på folden blev mor sluppet, men Uniq havde jeg stadig i tov, det var ikke et hit så igen kastede hun sig rundt og ned, efter en 30 min. slappede hun af og så smaskede så blev hun sluppet fri. så alt i alt en ok morgen.

Kommentér på:
Hjælp til føl.

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce