{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hjælp til føl
  • #1   3. jun 2008 Vi gjorde det efter 2 dage smiley De første dage havde han det bare rundt om halsen

• anette h
    anette h Tilmeldt:
    jun 2008

Følger: 1 Emner: 15 Svar: 45
    #2   3. jun 2008 hun er nu et månde og er mage bange for det skal hun bar ha det på og skal jeg så bar stå med det jeg er bange for jeg ikke kan holde hen og så slippe tove og hun så kommer til skade med det

• #3   3. jun 2008 synes bare du skal igang, mine bliver trukket med fra de står på benene, men jeg bruger heller ikke træktov, men når nu den lille er en måned synes jeg helt klart du skal beynde, også med træktov, det er bare min mening.

• anette h
    anette h Tilmeldt:
    jun 2008

#4   3. jun 2008 men jeg er ikke helt med hvordan jeg skal gøre skal jeg lad min mand holde hen og tvinge hen med rundt eller skal jeg følle med hen når hun vil løbe væk fra mig og er glad for at høre din mening

• #5   3. jun 2008 ville tage et reb om røven og et i grimen, hvis den er vant til grime, og såtræk, og når den går frem så giv efter og ros ved at stryge på halsen..

• anette h
    anette h Tilmeldt:
    jun 2008

#6   3. jun 2008 hun har haft grime på fra da hun blev født og vi skal bare holde fast i hen med tove hun vil slet ikke gå fram når jeg yrækker i hen hun vender om og vil stikke af med mig og kan næsten ikke holde hen så det skal være min mand der skal holde hen og prøve at træke hen rundt hvis han kan det

• #7   3. jun 2008 hun skal skubbes frem når der bliver trukket i torvet, hvorefter der skal gives efter i torvet og roses..

• anette h
    anette h Tilmeldt:
    jun 2008

#8   3. jun 2008 ok og hvor mange gange må vi gøre det på en dag

• #9   3. jun 2008 det er smag og behag, min følle er 1 måned og jeg har givet ham træktorv på og gået rundt med ham inde på folden, hans mor var der selvf. (:

• anette h
    anette h Tilmeldt:
    jun 2008

#10   4. jun 2008 for står bare ikke hvordan du får den til det for hver gang jeg trækker lidt i tove så den stille eller vil løbe sin vej og så kan jeg næsten ikke holde hen

• #11   4. jun 2008 du skal bare tage det stille og roligt, og hver gang den gør det godt, tager du træktorvet af den så den ved den har gjord det godt, og allermest vigtigt ! Hav tålmodighed (: det skal nok komme q:

• anette h
    anette h Tilmeldt:
    jun 2008

#12   4. jun 2008 mange tak det håber jeg er bar bange fpr at hun kommer til skade hvis hun får reve sig fri fra mig så tove hinger nede ved hendes føder

• #13   4. jun 2008 kender det godt, men man løber en risk lige gyldig hvad man gør, min hoppe og hendes føl, skal ud sammen med den anden i morgen, men er også risikabelt, men man bliver jo nødtil at prøve hvis man vil ha det til at fungere (:

• anette h
    anette h Tilmeldt:
    jun 2008

#14   4. jun 2008 ja det er rigti nok mange tak for din hjælp det hjælper mage jeg kan spøger om hjælp

• #15   4. jun 2008 det var så lidt, det er det bedste ved at være herinde, det er at man kan spørge om hjælp (:

• anette h
    anette h Tilmeldt:
    jun 2008

#16   4. jun 2008 ja jeg er også glad for jeg fant det her sted nu vil jeg slutte og finde min seng så du må sove godt når du kommer der til

• #17   4. jun 2008 tak, i lige måde (:

Kommentér på:
hjælp til føl

Annonce