Miniature heste

Miniature heste

Medlemmer: 57
Forside Forum Medlemmer Annoncer Heste
1.004 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 12 Svar

små hingste - gerne AMHA små hingste - gerne AMHA

kære mini folk smiley

Da Maddi går sit sidste år i møde som plag og til næste år forhåbenlig gerne skulle kåres og ifoles, er der jo nogle ting man ska tænke på, og da jeg desværre er fattig studerende bliver jeg nødt til a tænke godt i forvejen da pengene jo er små smiley

Jeg ville hører om i kender nogle små AMHA hingste og med små menes der maks 85 cm, der ville kunne passe maddi?
Hvis i kender prislejet på hingsten må i MEGET gerne skrive det, da jeg allerede begynder og ligger penge fra nu smiley

Glæder mig til a hører jeres foreslag smiley

på forhånd tak
Louise

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Mounting of curtain rod 300 kr.
  • Anlæg af græsplæne 5.000 kr.
  • Hjælp til montering af ny vaskemaskine og ny opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Hænge 3 lamper op😊 500 kr.
  • Elektriker 700 kr.
  • Afmontering og montering af opvaskemaskine (plus fix af tilkalket vandhane) 1.250 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  små hingste - gerne AMHA
  • #2   30. mar 2012 Malene>> med at kigge eller hvordan? Jo det ville jeg også gerne, men da jeg gerne vil vide hvad bedækninger ca går for i øjeblikket så jeg kan ligge til side, ja så bliver jeg nødt til a vide lidt nu smiley Det er ikke sådan jeg ligger mig fast på en hingst nu, men kigger ud, og tage bestik af pris og udbud lige pt smiley og som du jo nok kunne læse så er det jo ikke fordi studerende har pengene til a hænge på træerne ;p

• #3   30. mar 2012 Du kan bare købe Eddie (halv AMHA) Han bliver ikke større end 80 cm smiley

• #4   30. mar 2012 trine>> hehe tak, men vil ikke ud og købe smiley

• #5   30. mar 2012 Kan jeg godt forstå smiley

Skulle gerne have solgt ham, men hvis han ikke er til næste år. Stilles han til kåring og derefter tilbyder bedækning til en fair pris smiley

Ellers er jeg jo selv vild med LadyKiller, som Delaila skal bedækkes med i år smiley

• #6   30. mar 2012 ja ham er jeg også helt vild med smiley men ville gerne se om der var andre end "de kendte" hingste smiley men ladykiller er helt sikkert en mulighed jeg har åben..

• #7   1. apr 2012 Vil foreslå dig at sætte 5-7000 af, hvis det skal være en god hingst smiley

• #8   1. apr 2012 havde også tænkt noget i den dur katja

• #9   6. apr 2012 Umiddelbart vil jeg sige Ladykiller som favoritten af små hingste smiley Mange af de gode AMHA hingste er "desværre" meget langbenede, så jeg kan ikke lige nævne andre end ham..

• #10   6. apr 2012 Der er da MASSER andre end lady killer! Bestemt enig i, at lady killer er en lækker hingst, men der er i hvert fald andre, som er mindst lige så gode! Prøv bare at tage Ketty og Bents hingste, de har efterhånden et par gode. Vita og susan har vildt mange gode hingste, og de er da heller ikke alle sammen kæmpe store. Hvis man kigger sig ordenligt om, så er der altså mange!!

• #11   6. apr 2012 Jeg ved faktisk slet ikke hvad Susan og Vita har, dem jeg kender er i hvert fald højere smiley
    Jeg kan ikke huske højden på Bent og Kettys nye hingstebasse, Picasso hedder han vidst, men hvis han ikke er for stor, så han i hvert fald super lækker!

Men søde Katja, det var ikke for at støde nogle, jeg kunne bare ikke nævne andre end Lady Killer som var lille smiley

• #12   10. apr 2012 Drer er faktisk ikke så mange endda ! Tror det var 9 DMHF kårede AMHA hingste og 8 EAMH kårede : Der kan være et par stykker mere som jeg ikke kender til . Ud over Ladykiller er der Inky Pinky ved Pia Hansen som er EAMH kåret som også kunne passe på hende, og det er vel det du helst vil.
    Katja: Pænt tak ! Vi har 3 i år 0g 5 til næste år i den størrelse, men vi tager ikke fremmede hopper ind i 2012 -13.
    Og som Trine B og Pia H foreslår ,køb en hingst selv . Det er billigere, og så kan du jo ifole begge dine hopper for samme pris.Vi har en 2 års meget smart og ædel og bliver max 82 cm .5000 kr. og så har du selv arbejdet med at ifole dine hopper !

• #13   10. apr 2012 vita>> kunne da godt tænke mig a komme forbi og se ham smiley

Kommentér på:
små hingste - gerne AMHA

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce