{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hingste
  • #3   31. jan 2013 Min haflinger hingst smiley Han er en skøn frisk fyr smiley

• #4   31. jan 2013 vi søger nemlig en til vores max 3ér pony så gerne i den str så det evt giver en 2ér smiley men hun er varm så vigtig med godt temp:)

• #6   31. jan 2013 Min, får altid ros når vi er til udstillinger og han bliver helst håndteret i grime. han går på fold med hopper og vallaker på een gang, han går med føl og plage også fremmede.

Man kan ride ture med hopper uden sadel og han bliver ikke redet ret meget, han kan køres tur med en knallert og er bare sådan lidt anderledes end de fleste, måske derfor jeg holder så meget af ham smiley

Man kan på ingen måde forlange nogen hest (hingst, hoppe eller vallak) kan opføre sig bedere.

profilbillede
  • #7   31. jan 2013 Min, får altid ros når vi er til udstillinger og han bliver helst håndteret i grime. han går på fold med hopper og vallaker på een gang, han går med føl og plage også fremmede.

Man kan ride ture med hopper uden sadel og han bliver ikke redet ret meget, han kan køres tur med en knallert og er bare sådan lidt anderledes end de fleste, måske derfor jeg holder så meget af ham smiley

Man kan på ingen måde forlange nogen hest (hingst, hoppe eller vallak) kan opføre sig bedere.

• #8   31. jan 2013 Min, får altid ros når vi er til udstillinger og han bliver helst håndteret i grime. han går på fold med hopper og vallaker på een gang, han går med føl og plage også fremmede.

• #9   31. jan 2013 Min, får altid ros når vi er til udstillinger og han bliver helst håndteret i grime. han går på fold med hopper og vallaker på een gang, han går med føl og plage også fremmede.

• #10   31. jan 2013 Har du tænkt på føllet også skal kunne komme ud af din hoppe?

• #11   31. jan 2013 camilla b.. ja det har vi, og tror ikke der er forskel om hun føder et føl på 90 cm eller 1 meter:) hun er maks 3ér pony og vi ønsker skam bare en pony der er ca 10 cm højere smiley

miss.. hun er hvid så vi ønsker helst en hest med noget farve

mini.. hvor står han henne af i landet smiley

• #12   31. jan 2013 camilla b det er sådan at føllet kan ikke vokse sig større ind der er plads i hoppens livmoder smiley

• #13   31. jan 2013 se evt min dreng:-)

profilbillede
  • #15   1. feb 2013 Vælg en avlskåret 1ér hingst der avler stort, og som er kendt for godt temperament, så har du nok større chance for at få, hvad du ønsker dig.

Jeg ville ikke være bange for at bruge en 1ér hingst på en stor 3ér pony, det har jeg før gjort, og inden problemer med at fole, at så føllet ikke blev størrer end sin mor, er så en anden snak smiley

• #16   1. feb 2013 nej det er jo ikke sikkert de bliver større desværre smiley men vi håber smiley

Kommentér på:
hingste

Annonce