Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Græsslåning + små klip af busk 600 kr.
  • Fræse havestykke 1.625 kr.
  • Vinduespudsning inde og ude 700 kr.
  • Sætte 2 lamper til og hænge dem op. 1.000 kr.
  • Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.
  • Rem hoppet af havetraktor 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hingste
  • #1   20. sep 2014 Samme regler som for alle andre heste - naturligvis

• #2   21. sep 2014 Der er selvfølgelig ingen forskel. En hingst er også en hest.

• #3   21. sep 2014 Som de andre siger.
    Men du skal selvfølgelig tage lidt mere hensyn til de andre, holde ekstra afstand og sådan - det er alm. pli smiley Da andre jo ikke kan vide at det er en hingst du rider rundt på. Så kan den være nok så sød.

Jeg er jævnligt ude og starte en hingst - vi har aldrig fået kommentarer fra stævenholderen og der har aldrig været problemer, netop fordi jeg holder den der ekstra afstand, på trods af at det er jordens SØDESTE hingst smiley

• #4   21. sep 2014 Hvordan reagere hingsten på hopper .. Min er verdens sødeste indtil der er en hoppe i brunst el l

• #5   21. sep 2014 Du skal ikke tage mere hensyn til andre, end de skal tage hensyn til dig! Blå sløjfe i halen betyder ung hingst, og evt en sød der holder betyder hold afstand!
    Men husk folk har svært ved at tage hensyn! Selvom du har sløjfer i! Har selv redet min hingst sommeren over til stævner! Og det har været hårdt, og svært, for folk tager ikke hensyn! Selvom du selv prøver at vise hensyn!! Desværre

• #6   21. sep 2014 Sød=rød smiley

• #8   21. sep 2014 Ok så det er bare at springe ud i det - også en god grundtræning ?! Han er tilredet og en super nem hingst i det daglige oplever jeg ingen problematikker .. Han viser dig frem osv men ikke andet

• #9   21. sep 2014 Vi har aldrig haft problemer med vores hingst. Kun én gang, hvor min hoppe bakkede op til ham på tur, hvor man godt kunne mærke at det blev lidt for interessant for ham, men ellers intet.
    Ellers går han normalt med min hoppe på tur, selv når hun er i brunst siger han intet. Det er det samme med andre. De er meget spændende (det gælder dog alle heste), men har aldrig haft så nem en 5-års hingst i hænderne smiley

• #10   22. sep 2014 Ok - min hoppe gør det os også han klar men ellers reagere han ikk...

Kommentér på:
Hingste

Annonce