{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
625 visninger | Oprettet:

ADMIN: Resultat på afstemning {{forumTopicSubject}}

<b>AFSTEMNING SLUT!</b>

For en uges tid siden, startede jeg en afstemning her i gruppen, som gik ud på, hvor vidt folk synes det er ok, at folk spørger til bedømmelser af deres billeder.

<b>Resultatet ser således ud:
Ja:</b> 49 stemmer
<b>Nej:</b> 4 stemmer

Vi kan vidst meget nemt kalde dette for et rungende JA!

Anna F kom dog med et alternativ, der lød således:
<i>"Men måske man kunne samle disse tråde i en ugentlig tråd...istedet for 5 om dagen?"</i>

Problemet lå netop i dét med, at der kommer rigtig mange "bedøm mit billede" tråde dagligt, så derfor vil jeg overveje dette forslag, og så er det muligt at der vil komme en ny afstemning senere.

Men indtil videre er det i hvert fald tilladt, og det lader til kun at være en lille procentdel det generer.

<b>Mvh. Lykke</b>
<i>- Gruppeadmin

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ADMIN: Resultat på afstemning
  • #1   22. mar 2012 Ellers er der oprettet en gruppe (som jeg bl.a. er medlem af), hvor det ''kun'' handler om at bedømme billeder og sådan smiley !

Til dem der nu er interesseret smiley

• #2   22. mar 2012 Okay smiley

• #3   23. mar 2012 Det er mine ynglings emner her i gruppe. smiley

• #4   23. mar 2012 Jeg er sådan lidt både og. Hvis det blev samtlet i en daglig/ugentlig tråd, så tror jeg ikke at jeg ville kommentere nogen af billederne. Hvorimod jeg lige nu kommenterer nogle af dem.
    Det ville virke lidt rodet at komme med kritik til flere billeder af flere forskellige i én tråd. Og det med et fotoalbum er jeg ikke stor fan af, da jeg meget sjældent gider kommentere et helt album, mens 1-4 billeder kan jeg godt klare.

• #5   23. mar 2012 Jeg er enig med hønen - jeg ville ikke kunne overskue at kommentere billederne, hvis der var 20 billeder i én tråd.

• #6   23. mar 2012 Hønen:

Det med at linket til et album er jo ikke ensbetydende med at der skal være mange billeder i albummet. Man kan feks også bare uploade ét billede til et album. Skrive den tekst, man ville have skrevet i tråden her i gruppen og så linke til albummet i billedvurderingstråden. Folk, der så vil kommentere billederne kan så kommentere i albummet.

Problemet med denne løsning vil så selvfølgelig være at man kan komme ud for at skulle have en masse albums oprettet, hvis man gerne vil kunne gå tilbage til de kommentarer man har fået. Så jeg hælder nok også mest til at folk bare opretter en tråd, her i forummet med link til de enkelte billeder, hvis det ikke drejer sig om et helt album med +10 billeder ;o)

(",)

Kommentér på:
ADMIN: Resultat på afstemning

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce