{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
448 visninger | Oprettet:

Kære medlemmer (Svar bedes) {{forumTopicSubject}}

Vi mangler stadig flere medlemmer, og skulle gerne nå op på minimum 25-30 stykker.

Jeg håber at i alle er klar på at klø på, så vi kan give den hele armen, og forhåbentlig med et godt resultat.

Der er 179 medlemmer i folketinget - så er i alle sammen klar til at skrive mails i 179 uger? Det skal til, for at i kan deltage i gruppen, da vi søger medlemmer der vil kæmpe med til det sidste, og muligvis længere tid også.

Hvad siger i til at jeg opretter en gruppe inde på facebook?
Her kan vi vedhæfte standart beskeden i skal sende rundt, holde hinanden opdateret om eventuelle tilbagemeldinger, og her kan vi vedhæfte et skema, som vi gerne skulle få lavet, så vi sikre os at folketingsmedlemmerne ikke modtager mere end en mail pr. uge og at det ikke er den samme person der skriver til det samme folketingsmedlem smiley

Det kræver dog, hvis jeg skal at jeg er venner med en af jer på facebook, da jeg skal tilføje et medlem i det jeg opretter gruppen. Jeg regner med at jeg kan tilføje Karina med Monty, men det er ikke så vigtigt hvem det er, da i alle efterfølgende kan komme ind i gruppen smiley

Hvad syntes i om det hele? Er i ALLE sammen klar til at klø på? Det er vigtigt at i besvare dette indlæg, så vi kan se hvem der er klar, og hvem der måske ikke er så deltagende som ønsket smiley Jeg håber dog at i alle er friske på at hjælpe vores kære heste til et bedre liv.

Mvh. Lene. Gruppe-admin.

Spar penge på din forsikring

• Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Kære medlemmer (Svar bedes)

Annonce