{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
899 visninger | Oprettet:

Når hesten elsker at køre i trailer :-D {{forumTopicSubject}}

Haha der er så mange, der skriver om, hvor store problemer de havde med deres ponyer med læsning osv...
Så nu tænkte jeg, at jeg lige ville fortælle om min gamle ponys forhold til hestetrailere xD

Jeg kunne altid læsse ham helt selv. Trak ham op i traileren, slap ham og gik om og lukkede bommen - og så bandt jeg ham til isdst. Ingen problemer (y)
Når han skulle ud bandt jeg ham op og smed torvet over halsen på ham. Gik om og tog bagbommen af og klappede ham ligeså stille på bagparten og sagde "bare kom" og så bakkede han ligeså stille ud så jeg kunne tage fat i torvet smiley
Det var SÅ nemt!

Mit VÆRSTE problem med ham var dog, at han tit stak af, når han så en trailer.
Ikke væk fra den som så mange andre heste gør? Nejnej ind i traileren :i

Min veninde og jeg skulle en dag til stævne sammen, og de var ved at læsse hendes pony i traileren. Jeg kom ud med min pony Parleur, og ville vente i solen på, at de fik læsset ponyen. Jeg havde hingstekæde på Parleur, da han var svær at holde.
Han fik øje på traileren, spidsede ører og stivede sig i hele halsen og så gik han ellers bare. Jeg hev og sled i den skide kæde, men han var fandme ligeglad. Til sidst hang jeg mig i kæden, og han løftede mig bare efter sig og småløb og vupti! Så stod han oppe i traileren xD?!

Hovsa.. En anden gang havde jeg lige skridtet tur på ham og skridtede for lange tøjler ind på parkeringspladsen, hvor der så holdte en åben trailer. Jeg skal forbi traileren og ned i stalden, men pludselig tager min pony bare styringen og på et spiltsekund står den oppe i traileren og jeg må bare hoppe af for livet, hahaha smiley

Det skete virkeligt flere gange sådan noget det - når han så en trailer ville han bare afsted! Årh hvor var det sønt smiley

Og dog fjollet, at han virkeligt elskede at køre.
Ved ikke, om han elskede at køre i traileren, eller om han bare elskede at være til stævner (han kørte kun, når vi skulle til stævner) - men uanset hvad, så var det nu meget sødt smiley

Syntes bare lige i skulle høre, at ikke alle heste hader trailere smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Når hesten elsker at køre i trailer :-D
Kommentér på:
Når hesten elsker at køre i trailer :-D

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce