Aldrig været så stolt ! Dressur! {{forumTopicSubject}}
Hej alle !
Et lille glædes indlæg fra mig af:D
-Var ude og ride dressur på Birk idag<3 Vi er absolut ikk et særlig godt makker par i dressur:)
I vinters stod han to mdr. på rideskolen, hvor jeg skulle have hjælp af en beridder til at få styr på dressuren! Han blev en engel!<3 Mega dejlig at ride<3 Glædede ham!
Jeg fik lidt undervisning der over af hende og af min ridelærer, og det gik bare fremad! Jeg kunne ikk vente med at få ham hjem, og bare vise folk SE SELV HAN KAN JO GODT!
Men... Da jeg fik ham hjem, gik det hele bare galt Vi kunne bare ikk samarbejde:i og pga rygproblemer har jeg ikk muskler nok i ryggen, til at kunne arbejde med ham;i Men blev dog ved med at prøve! Var dog meget tæt på at få hende ud, som havde redet og hjulpet mig med ham!, men gjorde det ikk, ville!
Og ja, hva kan jeg sige, i dag var den bedste dressur time ever! Han gik nede med hovedt hele timen! Har aldrig været mere stolt og glad, for min lille dreng!
Nu begynder jeg først virkelig at tro på vi kan komme igang med nogle dressurstævner, hvor vi ikke ender på sidste pladsen xD
Skal lige siges at jeg ikk havde noget i mod, at ende på sidste pladsen, er den slags stævne rytter der tager til stævner for hygges skyld og for at vi får nogle gode oplevelser ud af det:)
Lige mit glædes indlæg Elsker ham<3
- Malene og Birk!
sep 2011
Følger: 394 Følgere: 1103 Heste: 3 Emner: 390 Svar: 2.555
okt 2007
Følger: 348 Følgere: 384 Heste: 4 Emner: 772 Svar: 11.330
Var virkelig så tæt på at opgive det op til flere gange<3:)
Aldrig været så stolt ! Dressur!
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside