{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.178 visninger | Oprettet:

SÅDAN LØSER DU DINE KONFI-KRISER (2) {{forumTopicSubject}}

MIN VENINDE ER VILD MED SAMME KJOLE SOM MIG. HVAD GØR VI?:
Du og din allerbedste veninde har forelsket jer i den samme konfirmationskjole. Katastrofen lurer lige om hjørnet. Men slap af! Der er ingen grund til at dø på forhånd, for selv om i har den samme kjole, ender i garanteret med at style den forskelligt. Og uanset hvad er det bare helt urimeligt at beslutte, at en af jer ikke må få sin drømmekjole. I skal jo begge føle jer som de stjerner, I er, når i skal konfirmeres. Og hey, hvis i falder for den samme kjole, beviser det jo bare, at i har samme smag og er >>meant to be<<.

HVORDAN SKAL JEG SE UD?:
Måske synes dine forældre, det er vigtigt, at du ligner deres lille pige i kirken, mens du selv gerne vil være mere voksen i dit look. For at overbevise dem kan du fortælle dem, hvad de andre fra klassen skal have på. Desværre virker den ikke altid på forældre, så derfor kan du også vise dem dit Vi Unge-blad om konfirmation. Så kan de se, hvad der er moderne, og hvad der hitte blandt andre.

HVEM SKAL MED TIL FESTEN?:
Gæsteliste. Et ord, der nemt kan skabe lidt kaos. Især hvis du ikke er enig med dine forældre om, hvem der skal med. I princippet er det din fest og dermed også dit valg, hvem der skal med som gæst. Men hvis dine forældre ikke er med på idéen, er der faktisk ikke noget, du kan gøre. Det er dem, der betaler, og derfor er det også dem, der har det sidste ord. ØV!
TIP: Hvis du virkelig synes, det er irriterende, må du prøve at fokusere på de de andre seje gæster, der kommer og placere dine forældres gæster længst væk fra dig, når i laver bordplan.

Spar penge på din forsikring

• Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
SÅDAN LØSER DU DINE KONFI-KRISER (2)

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce