860 visninger
|
Oprettet:
kåring af dv hoppe {{forumTopicSubject}}
Er der nogen der har erfaring med at sende deres hest i ridning af dv godkendte trænere i forhold til kåring i dv.
aug 2008
Følger: 31 Følgere: 35 Heste: 1 Emner: 163 Svar: 542
Jeg har ingen erfaring med at sende heste i ridning hos træner der er godkendte af DV, viste da slet ikke at de havde speciale godkendte træner eller tænker du på stationsafprøvning, hvor hestene trænes i 1 md og afslutter med en sadelkåring ?
Der har jeg snakket med nogle stykker, som har haft sine heste til stationsafprøvning og de har været meget glade for det, at det er en nem måde at få tilredet og kåret sin hest, dog også en dyr måde, men det bliver det jo alligevel hvis man ikke selv kan, dog skal man og også tænke på hesten om den er kan være klar på bare 1 md, nogle kan og andre ikke og hvis man har en som man regner med at har brug for lidt længere tid, ja så tror jeg ikke jeg ville vælge den vej.
Jeg tror ikke de bliver bedre tilredet der, ind andre steder, men jeg tror at det er en god ide at få en en god rytter til at ride hesten, hvis man ikke selv er dette, da de efter min menningen er meget strenge og kræver for meget af en unghest, jeg har efter hånden set mange gode rideligehest, som ikke har fået deres R, hvo man står helt uforstående ;o(
aug 2007
Følger: 42 Følgere: 41 Heste: 3 Emner: 7 Svar: 49
kåring af dv hoppe
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside