Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af lampe 350 kr.
  • Toilet løber 1.000 kr.
  • Bosch vaskemaskine gået i baglås. Har prøvet alt i henhold til manual intet virker 1.000 kr.
  • Montering af emhætte 1.000 kr.
  • Skift forlyslygter Opel Karl 300 kr.
  • Plæneklipper vil ikke starte 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  DV kåring?
  • #1   19. jun 2024 Knabstrupper er ikke godkendt i DV, det er dog en type, så muligvis det kan lade sig gøre.. kontakt evt. DV, men ik noget jeg har hørt før har været muligt.

Men din hoppe kan kåres i knabstrupper hovedstambog, idet dens far er kåret knabstrupper og mor allerede er kåret i DV, så kan du få rødt pas på din hoppe og med rette omtanke kan du avle super gode knabstruppere, som i øvrigt er lette at finde nye hjem til.

• #2   1. jul 2024 Tusind tak for svar. Det var endelig det med DV jeg var interesseret i at høre.

Knabstrupper på rødt pas kan hun desværre aldrig blive, da mor er pintofarvet. Det glemte jeg at skrive i første omgang..

• #3   2. jul 2024 Okey- jeg har endnu til gode at se en knabstrupper i DV, så det er vidst endnu ikke muligt, måske en dag.
    Og ja, KNN er desværre også udelukket med pinto mor..
    du må i stedet nyde du har en dejlig hoppe og måske en dag købe en knabstrupper hovedstambogs føl/hoppe eller DV.. held og lykke med det smiley

• #4   3. jul 2024 Jeg tror du har ret i at det ikke er muligt med DV. Jeg har dog været i kontakt med KNN, og iogmed hun jo har KNN far kan hun kåres F1. Men det må lige overvejes.

• #5   4. jul 2024 Men er det pinto i papirerne tror jeg ik det er muligt.
    Og det forregister er noget juks, der går 3 generationer inden du har hovedstambogsdyr..

• #6   12. jul 2024 Jeg har haft fat i dem. Hun kan kåres F1 i KNN eller Den Danske Pinto Forening.
    Ja det er det.

Kommentér på:
DV kåring?

Annonce