{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  DV kåring?
  • #1   19. jun Knabstrupper er ikke godkendt i DV, det er dog en type, så muligvis det kan lade sig gøre.. kontakt evt. DV, men ik noget jeg har hørt før har været muligt.

    Men din hoppe kan kåres i knabstrupper hovedstambog, idet dens far er kåret knabstrupper og mor allerede er kåret i DV, så kan du få rødt pas på din hoppe og med rette omtanke kan du avle super gode knabstruppere, som i øvrigt er lette at finde nye hjem til.


  • #2   1. jul Tusind tak for svar. Det var endelig det med DV jeg var interesseret i at høre.

    Knabstrupper på rødt pas kan hun desværre aldrig blive, da mor er pintofarvet. Det glemte jeg at skrive i første omgang..


  • #3   2. jul Okey- jeg har endnu til gode at se en knabstrupper i DV, så det er vidst endnu ikke muligt, måske en dag.
    Og ja, KNN er desværre også udelukket med pinto mor..
    du må i stedet nyde du har en dejlig hoppe og måske en dag købe en knabstrupper hovedstambogs føl/hoppe eller DV.. held og lykke med det smiley


  • #4   3. jul Jeg tror du har ret i at det ikke er muligt med DV. Jeg har dog været i kontakt med KNN, og iogmed hun jo har KNN far kan hun kåres F1. Men det må lige overvejes.

  • #5   4. jul Men er det pinto i papirerne tror jeg ik det er muligt.
    Og det forregister er noget juks, der går 3 generationer inden du har hovedstambogsdyr..


  • #6   12. jul Jeg har haft fat i dem. Hun kan kåres F1 i KNN eller Den Danske Pinto Forening.
    Ja det er det.


Kommentér på:
DV kåring?

Annonce