En lille fortælling........ :-) {{forumTopicSubject}}
Vil bare lige dele lidt med jer alle
For 5 mdr siden fik jeg min dejlige frieser basse hjem
En drøm gik i opfyldelse efter 22 år
Jeg kunne næsten ikke sove den nat, for nu skulle han hjem. Han var kun 1 år og 2 mdr, og skulle væk fra alt det han kendte, også hans mor....... Han havde ikke prøve så meget, så det helt nyt for ham alt sammen. Men jeg fik ham hjem, den første månede kunne jeg slet ikke komme i nærheden af ham ..... Men så kom dagen hvor det hele begyndte
Nu kunne jeg gå op til ham på folden, og nusse med ham... og da jeg havde gjort det i ca 1 månede, begyndte jeg lige så stille at sætte tovet i ham, for nu skulle der ske mere...
Jeg har brugt laaaang.... tid på at opbygge tilliden mellem os, og idag kan vi en helt masse
Løfte alle 4 hove uden at drille.... trækkes med..... stå meget pænt på staldgang.... bakker næsten hver gang jeg ber ham om det...... gå med ind på banen, og går næsten pænt ved siden af mig uden tov..... og blive inde i boksen, også når lågen er åbnet
Hi hi........ ja det skal lige siges at da vi begynte lige så stille at vende ham til at komme ind i boksen, syntes han 3 gang at nu vil han ud, så han tog lige turen hen over lågen.... det gjorde han kun 3 gange, Første, Sidste, Og eneste gang..... for han var noget rystet da han kom over......
Jeg elsker at komme ud til ham hver dag, og har det rigtig øv øv når jeg ikke kan nå det (på grunden af mit arbejde, men så er det dejligt at jeg har en veninde der også har hendes hest der, så ordner hun for mig ).
Han har nu i en periode kigget op når jeg kalder på ham, og er så småt begyndt at komme hen til mig..... det er bare så dejligt
Han tager alt stille og rolig, og er der noget han bliver forskrækket over, giver det bare et sæt i ham, også var det, bare det.... Og sker der noget nyt, stopper han bare op og kigger læææænge, enden han giver efter.... Men jeg giver ham også tid til at finde ud af det i
Men lige en sjov en, han er lidt pivet, for han vil ikke ud når det regner eller blæser, så vil han heller blive i hans boks hi hi.... og en anden ting er at han næsten går på tær hvis der er mudderet, det vil han ikke ud i.... (fjolle)...
Jeg elsker min dejlige Horst fan de Harr (min "lille" baby dreng), og jeg glæder mig til alle de år vi skal have sammen
Ja nu blev det lidt længer en forvendet hi hi..... min kig forbi os hvis du har lyst
sep 2008
Følger: 50 Følgere: 55 Heste: 3 Emner: 21 Svar: 447
feb 2010
Følger: 84 Følgere: 79 Heste: 4 Emner: 18 Svar: 233
Nååå ja det med at rulle sig, er ikke noget der sker særlig tit, kun hvis der har været tørvejr
Jeg er også glad for at jeg har købt ham i en ung alder, for den tid vi har sammen nu, ja den kan jo kun give pote den dag jeg skal op på ham..... og den dag glæder jeg mig til
Har også lige været forbi din, han er godt nok flot
feb 2010
apr 2006
Følger: 56 Følgere: 57 Heste: 4 Emner: 110 Svar: 422
sep 2008
Følger: 50 Følgere: 55 Heste: 3 Emner: 21 Svar: 447
feb 2010
Men dejlige.. det er de, jeg er bare så overlykkelig over at jeg købte min....
En lille fortælling........ :-)
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside