20. sep 2009 Følger: 56 Følgere: 63 Heste: 1 Emner: 621 Svar: 11.295
Mere respons, mere seriøsitet.. Tak?! :D {{forumTopicSubject}}
Jeg har i en anden tråd set, at jeg ikke er den eneste der savner seriøs respons hvad tegninger og andre kreative værker angår.
Når jeg skriver "seriøs respons" mener jeg konstruktiv kritik og ros, jeg kan BRUGE til noget.
Det med at skrive "sikke en flot tegning" gør mig glad, men jeg bliver altså ikke bedre af det. Hvorimod hvis man skriver "Sikke en flot tegning, skyggerne er godt lagt og proportionerne er rigtig gode, men det, og det kunne du godt gøre bedre/tænke mere over til næste gang", har jeg pludselig noget at bruge og som jeg kan have i baghovedet til næste gang.
At få af vide at en tegning er grim eller barnlig hjælper heller ikke noget, hvis der ikke bliver påpeget hvad der konkret mangler for at tegningen bliver god.
Jeg ved rigtig mange tøver med at kritisere fordi de er bange for at fornærme nogen. Men jeg savner personligt konstruktiv og venlig kritik rigtig, rigtig meget, og ved at jeg ikke er den eneste.
Så hvad siger i gruppe? Er i friske på at komme med mere respons og gøre noget ved det?
sep 2009
Følger: 56 Følgere: 63 Heste: 1 Emner: 621 Svar: 11.295
apr 2006
Følger: 76 Følgere: 139 Heste: 7 Emner: 809 Svar: 2.230
Og jeg efterspørger self også selv seriøs kritik.
sep 2009
Tanja: Lyder godt. Jeg får heller ikke set på alt, men jeg prøver da at nå så mange som muligt.
sep 2009
Mere respons, mere seriøsitet.. Tak?! :D
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside