{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
623 visninger | Oprettet:

Vil i høre mere? (Novelle) {{forumTopicSubject}}

Gaden var øde, ikke en lyd var der at høre. Kun lyden fra mine hæle, der ramte fliserne, dak dak. Jeg drejede til højre og stoppede brat op, alt blev stille. Jeg kunne se min ånde i luften, selvom det var forår. Jeg skælvede lidt, det var ikke meget tøj jeg havde på. Min plan skulle bare lykkes, jeg var nervøs. Hvad ville jeg gøre, hvis det gik galt? Det må briste eller bære, jeg ville alligevel dø ret hurtig. Jeg kiggede mig omkring en sidste gang, inden jeg trådte indenfor. Varmen smøg sig om mig, en tjener kom og tog min jakke af. Jeg kiggede rundt, hvor var han? Jeg smilede da jeg fandt ham, ingen tvivl om det var ham. De fleste mænd kiggede op, jeg havde alles opmærksomhed. Der var mange, det var svært at ignorere. Jeg var blevet opfosteret til at undgå dem, og nu var jeg midt i farezonen. Den blå kjole, de røde sko med machene øreringe var lige sagen. Han fulgte mig med et sultent blik, jeg var ved at kaste op af angst. ”En Martini, tak.” sagde jeg. Jeg kunne mærke hans øjne i nakken, han havde kun fokus på mig.

Vil gerne have lidt respons, på det jeg har skrevet og om man får lyst til at høre mere.(:
Hilsen Metine.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vil i høre mere? (Novelle)
Kommentér på:
Vil i høre mere? (Novelle)

Annonce