{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
821 visninger | Oprettet:

Bange for hesten, ter' ser helt vildt! {{forumTopicSubject}}

Ja, nu er det sådan at jeg har en ung hoppe på 4 år og hun er virkelig mors pige! Altså, man kan tydeligt mærke at hun er min hest, for hun er den største puttegøj og kunne aldrig finde på at sætte en hov forkert med mig, men hver morgen når hun skal på fold, ter' hun sig helt sindsygt med staldpersonalet! Hun stejler, bukker og har stukket af fra dem 2 gange, og nu er de blevet bange for hende... - Og jeg fatter det ikke, for hun er den rene engel med mig, men ligeså snart det er dem der trækker hende går hun amok.. Så nu tør de ikke lukke hende på fold, så hun står bare i boks hele dagen... smiley
Jeg har selv en tanke om, at hun bare prøver dem af, og nu ved hun de er bange og så forsætter hun.. Jeg ville selv mene at de bare skulle vise hende hvem der bestemmer, men det tør de ikke, da de virkelig er blevet bange for hende.. smiley
Hvad ville I gøre, eller har I nogen forslag til, hvordan det evt. kan stoppes? For det er jo livsfarligt for dem at gå med hende, men samtidig er det synd hun bare skal stå i boks hele dagen.. (:

Mange tak på forhånd smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bange for hesten, ter' ser helt vildt!
Kommentér på:
Bange for hesten, ter' ser helt vildt!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce