{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.548 visninger | Oprettet:

Dækken til hest med høj mankestykke {{forumTopicSubject}}

Min hoppe har en meget høj manke, og er generelt bygget rigtig træls til dækkenbrug.
Ikke desto mindre får hun dækken på denne vinter, grundet temperaturforskellen på USA og Danmark.

Nu er mit spørgsmål så, om nogle kan anbefale et godt mærke/en god type dækken, som jeg evt. kan kigge på til Pearl?
I kan evt. kigge hende, og bedømme hendes makestykke selv:
http://www.hestegalleri.dk/gal_visbil.aspx?ID=189907&ipc=582066

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dækken til hest med høj mankestykke
  • #1   17. dec 2011 Jeg har kun gode anbefalinger omkring Amigo dækkener. Og jeg har kun hørt gode ting om det. Og det var fra forskellige ejere med forskellige heste. Både med høj og lav manke og både rund og tykke heste smiley
    God kvalitet, god passform også er de billige.

Hvilket dækken er du ude efter? Regndækken, overgang eller vinterdækken?
    Et amigo regndækken koster ikke så meget og hvis man er heldig er det på tilbud. Nu koster det 448 kr ink fragt.
    Jeg fandt mit til 300 kr for noget tid tilbage.

• #2   17. dec 2011 Min erfaring er ikke mærkebaseret, men form-baserer. Undgå halvhøj hals, som der er i for eksempel horze avalanche dæknerne...

• #3   17. dec 2011 Jeg havde engang en pony som også havde et højt mankestykke. Til ham brugte jeg amigo dækkener og de var super gode til ham og lå lige som de skulle. De kan anbefales!

• #4   17. dec 2011 Hvis det er et vinterdækken du er ude efter er denne super, den er alle de mange penge værd, du kan sikkert også finde nogle som er billigere men denne er super!
    (link fjernet)

Kommentér på:
Dækken til hest med høj mankestykke

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce