{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.191 visninger | Oprettet:

Uden vest vs. vest? {{forumTopicSubject}}

Hej HG'ere:)
For at gøre en lang historie kort, så er jeg faldt af heste mange gange uden vest, og har fået varige mén i ryggen af faldene og min ryg kan nok ikke holde til flere fald uden vest. Nå anyways.

Når jeg rider dressur, så "hæmmer" vesten mine bevægelser hvis man kan sige det sådan? jeg kan ikke være ligeså blød og følgende i kroppen som uden?

Så jeg har taget en snak med min mor, som egentlig er den der sagde nu var det nok med de fald uden vest og at jeg skulle begynde at ride med vest hvilket jeg har gjort meget længe. Nu har hun så skiftet mening, og siger at på dressurbane(blød bund) må jeg gerne ride uden vest men at jeg selvf. skal have den på, på tur osv.

Jeg er selv glad for at jeg har fået tilladelse til det!:) og i morgen til dressurundervisning rider jeg uden vest i laaaang tid smiley har redet uden vest før, men kun i skridt og trav, ikke i galop da det er i galop det er gået galt alle gangene, men nu har jeg bedre balance og rider min pony som ikke laver hurtige vendinger ud i den blå luft, så nu synes min mor godt jeg kan ride uden, på bane.

Som sagt er jeg rigtig glad for det da det jo vil give mig mere frihed i mine bevægelser, men jeg kan bare huske den smerte fra de gange jeg er faldt af uden vest, og derfor er jeg lidt...bange? ikke noget jeg ligger mærke til når jeg rider, men det er mere herhjemme når jeg sidder og tænker tilbage på mine fald.

Hvad synes i? skal jeg tage imod min mors tilladelse og begynde at ride uden vest på bane og derved gøre arbejdet nemmere for både mig og ponyen? eller skal jeg beholde vesten på?

Dette er IKKE en debat om hvad der er rigtigt og forkert, og jeg gider IKKE nogle lede, onde, dumme, negative kommentarer osv!

Det er blot for at høre jeres mening.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Uden vest vs. vest?
Kommentér på:
Uden vest vs. vest?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce