{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
741 visninger | Oprettet:

Første stævne uden bid! :-)) {{forumTopicSubject}}

Hej bidløse ryttere :-).

Jeg har i dag redet mit første stævne uden bid, det gik fantastisk, så jeg havde lige lyst til at dele mine glade tanker med jer! :D.

Jeg har ikke redet baloo med bid siden 17. september 2011 - det var til et stævne, hvor vi red LC3 til 51% - MEGA skod ;-). Siden da har jeg trænet dressur i sidepull, og det er fantastisk hvad jeg har opnået med Baloo siden da. Måske kan han ikke gå i perfekt holdning, men hvad så? Vi hygger os meget mere, og han er stoppet med at sparke ud efter mig, og gå sin vej når han ser mig.

Nå, men det er sådan at nogle af de andre piger, har været rigtig meget efter mig. "Det er grim ridning" - "Det er latterligt" - "Det er totalt useriøst" - sætninger som disse, har jeg måtte ligge øre til den sidste måned, og det har gjort mig ret ked af det. Da nabogården så arrangerer julestævne, var det egentligt ikke planen at jeg skulle med. Baloo og jeg er ikke rigtigt stævne-equipage længere, men så valgte jeg alligevel at melde mig til en LD1 (en procentklasse), for at vise folk at man SAGTENS kan ride uden dressur uden bid! Jeg var ved at skide grønne grise, både i går og i morges, men Baloo var som altid en stjerne, og på stævnepladsen gik han rigtig fint, gjorde alt jeg bad ham om. Sørme om vi ikke red til 64% - nummer 5 ud af 17 ryttere! Hold da fast, folk fik noget at tygge på, og jeg kunne ikke lade hver at fryde mig lidt, da jeg red højere procent, end alle dem der har kaldt min ridning grim og latterlig.

Mit mål med stævnet var at aflive folks fordomme om bidløs ridning, og vise at biddet ikke nødvendigvis behøver at være en del af den daglige træning. Det synes jeg lykkedes for mig smiley

- Vi red selvfølgelig uden for konkurrence, men i virkeligheden ville vi have vundet en grøn roset for vores 5. plads. Min mor har nu bestilt en grøn roset på nettet, for hun synes jeg fortjener en smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Første stævne uden bid! :-))
Kommentér på:
Første stævne uden bid! :-))

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce