16. apr 2008 Følger: 590 Følgere: 709 Heste: 2 Emner: 315 Svar: 2.956
BIDLØS RIDNING PROJEKTET {{forumTopicSubject}}
HEJ ALLE ! VIGTIG I LÆSER DETTE:
DRF har ikke svaret tilbage endnu, hvorfor ved jeg ikke. Men til gengæld har jeg snakket med hestens værn, der støtter op om det her. Her er hvad de opfordre til:
"
Bestyrelsen synes at man skal kunne dyrke sin sport i DRF regi også når ens hest går bedst uden bid. Vi vil derfor foreslå at du kontakter din rideklub med en forespørgsel om en ændring af reglerne i DRF. Rideklubben skal så kontakte distriktet og de skal så stille forslaget til Reglementsudvalget under DRF.
Med venlig hilsen
Ghita Zangger Madsen
Sekretariatsleder "
Så altså venner - Alle jer der er medlem af en klub, så er det rideklubbens ansvar at følge det op til forbundet(selvfølgelig med jeres hjælp). Det vil være en stor hjælp, hvis flere kan hjælpe det her afsted, jo flere jo bedre!
Til jer der ikke er medlem af nogle klubber, er det nemt at melde sig ind, jeg ved der er klubber i dragør, lolland osv, hvor man ikke skal møde op og kan være passiv medlem for få penge. Dem der ikke har tænkt sig at melde sig ind (hvilket jo er forståeligt), kan hjælpe blot ved at være her på denne side, sprede budskabet på din rideskole / ridested og åbne øjne ved at inspirere - og ikke diskriminere andre ryttere for deres valg af optømning des mere åbenhed man bringer, des mere åbenhed får man
Jeg vil update så snart jeg kan, og gå igang med en hjemmeside for os "BHID" Bidløse Heste I Danmark
jun 2009
Følger: 159 Følgere: 153 Heste: 2 Emner: 57 Svar: 1.382
Jeg er ikke længere medlem af nogen rideklub, har jeg ikke været i flere år og jeg har på ingen måde råd til at melde mig ind i en rideklub (jeg er udeboende i Esbjerg centrum, jeg aner ikke engang, hvor der er rideklubber), men Fleur, du ved jo, at jeg gerne spreder budskabet herinde såvidt som ude i virkeligheden. Jeg kan jo praktisk talt ikke holde kæft
Jeg støtter det!
apr 2008
Følger: 590 Følgere: 709 Heste: 2 Emner: 315 Svar: 2.956
jun 2009
Følger: 80 Følgere: 73 Heste: 4 Emner: 34 Svar: 1.118
Jeg er selv medlem af VNKR, jeg vil også gå videre med det!
Og endnu engang vil jeg rose for godt initiativ!
jul 2005
Følger: 35 Følgere: 98 Heste: 6 Emner: 61 Svar: 2.148
apr 2008
I skal sige til dem det der står i mailen, bede dem om at viderestille dit foreslag om bidløs deltagelse.
feb 2008
Følger: 190 Følgere: 179 Heste: 2 Emner: 127 Svar: 1.026
Vil hellere end gerne skrive til dem, men hvad skal jeg skrive??
jul 2005
Følger: 35 Følgere: 98 Heste: 6 Emner: 61 Svar: 2.148
apr 2008
BIDLØS RIDNING PROJEKTET
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside