{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.020 visninger | Oprettet:

Seneskade {{forumTopicSubject}}

Agent fik en skade på den dybe bøjesene for 7 uger siden tror jeg. Og har nu endelig fået lov til at komme på en minimal fold. Og det synes han jo selfølgelig meget godt om! Men folden ligger lige ud til en sø. Og der lige ude i kanten er der selfølgelig noget lækkert græs. Som han lige skal have fat i, men han har jo bandage på benet for at støtte, men den er jo helt våd. Og så går han rundt med en våd bandage hele dagen..
Hvad synes i om det?
Skal jeg prøve at få lukket af på en eller anden måde eller hvad synes i ??

Han plejer aldrig og ville gå ud i det vand, så tror i det også kan være fordi det er dejligt nedkølende for hans ben? Det var faktisk min første tanke ... smiley

Håber i kan hjælpe mig lidt smiley smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Seneskade
  • #1   19. nov 2011 Eller tror i ikke der sker noget ved at han går ud i vandet? smiley

• #2   19. nov 2011 er det dyrlægens anbefaling at den går med bandage....?

For at hesten går med bandage en del af tiden, er med til at inaktivere senerne og leddene, og gøre dem mere skrøbelige

• #3   19. nov 2011 Jeg ville hegne af.
    Min går også med bandage pga skade på den dybe bøjesene samt gaffelbåndet. Så længe hesten er skadet, gør en bandage ikke benet svagere hvis bandagen er lagt ordentligt. Dette er efter min dyrlæges råd.
    Min går så også med magneter i bandageunderlagene for øget blodgennemstrømning så det forhåbentligt korter selve tiden hun skal stå indtil jeg må gå igang med decideret genoptræning fremfor ren skridt som det er nu.

• #4   19. nov 2011 Ja, det er af dyrelæges anbefaling! Ellers støtter det ikke, og der vil gå dobbelt så lang tid før han heler:D

Janni: Tror også jeg vil få hegnet af.. smiley Takker

Kommentér på:
Seneskade

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce