{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
669 visninger | Oprettet:

Lykkelig :) {{forumTopicSubject}}

-kender i den følelse? Den der momentvise følelse af komplet lykke? Sådan har jeg det tit når jeg er ude hos min fantastiske hest men de sidste to gange har den følelse bare været ekstra stærk. Min hest udvikler sig bare så fint og det er ren kærlighed at ride på hende. Ja det lyder måske tåbeligt men måtte simpelthen dele denne følelse med alle jer andre smiley Kan i have en dejlig aften og husk at nyde dem i har mens i har dem!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lykkelig :)
  • #1   15. nov 2011 Jeg har også fået en dejlig rolig glad fornemmelse indeni efter jeg fik min gamle hest tilbage igen. Så kan helt sikkert godt sætte mig ind i dine følelser. smiley

• #2   15. nov 2011 Dejligt at jeg ikke er den eneste der har det sådan smiley Ja der er jo nok en grund til at vi i første omgang faldt for disse skønne dyr!

• #4   16. nov 2011 Uha har nu ikke redet længe suk. Men sådan en klar morgen hvor der ingen biler er, og man kan ride i sin og hestens egen vejen. Det er bare så skøøøønt så kan godt følge dig. Og misunde dig hehe

• #5   16. nov 2011 Kate: Ja det er simpelthen bare dejligt når det er gensidigt smiley

Dinne: Ja der er virkelig mange der går glip af rigtig meget. Men det er jo meget godt at vi er forskellige. Ellers ville skovene jo være propfyldt smiley

Tina: Jamen så må du da ud og finde en lille hyp du kan få en tur på.
    -det er virkelig noget særligt at sætte sig i sadlen en lidt kold morgen og så bare liste af sted og nyde sin hest og naturen!

• #6   16. nov 2011 Chelina er gravid, så hjælper ikke så meget smiley har skam en dejlig hyp. og efter Jul glæder jeg mig så meget til at manden kan passe baby lidt og jeg kan komme ud og ride igen smiley
    Men ved at være ½ år siden jeg har redet nu, og savner som du siger den fred der er søndag morgen når fuglene er oppe og bilerne er parkeret mens folk sover længe.
    Savner det hehe

• #7   17. nov 2011 -nåååårh på den måde. Jamen så går der forhåbentlig ikke så længe inden du kan komme i sadlen igen. Og når nu det er sådan et lille mirakel der er grunden, må det da være til at leve med smiley

• #8   17. nov 2011 Hehe er det skam men man kan jo altid misunde andre smiley

Kommentér på:
Lykkelig :)

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce